discus pause
Fra : Torben

Dato : 05-03-02 22:12

Mit discus par har leveret et par flotte kuld unger, og jeg syntes de
trænger til en velfortjent pause. Derfor er de blevet sat sammen med
en flok andre discus i almindelig postevand, men de bliver stadig ved
med at sætte æg, gode ideer søges......

Fra : thomas schreiber

Dato : 08-03-02 11:00

Er det et problem? Nogen ville betale dyrt for at få deres diskus til at
yngle.

Lad dem dog fornøje sig hvis de ønsker det. Det svarer til at skille et
nyforelsket par(mennesker) fra hinanden, fordi de nogen mener de ikke må
have sexuel omgang med hinanden.
De vil havde det uanset hvad, hvis de ønsker det.

/
Thomas schreiber

Fra : J@N

Dato : 08-03-02 11:55

Sammenligningen med mennesker er helt hen i vejret - er din kone altid
gravid

Der er nok ikke andet at gøre end at skille dem ad evt med en glas rude, så
kan de trods alt se hinanden.

Jan

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 08-03-02 22:44

Hej,

> Der er nok ikke andet at gøre end at skille dem ad evt med en glas rude,

> kan de trods alt se hinanden.

Medmindre man ligefrem driver kommercielt opdræt er der vel ingen grund til
at skille dem fra hinanden? De bliver vel ikke til et dårligere opdrætspar
bare fordi de sætter æg ofte.

Mvh.
Kim Gam-Jensen