hvordan stater man realbot
Fra : wonko the sane

Dato : 05-03-02 21:51

hej alle sammen
jeg har hentet realbot og installeret den, men hvordan får jeg lortet til at
starte, jeg kan ikke engang få den menu frem der skulle være nå man trykker
på "=" tasten.

jeg beder om en grundig forklaring for jeg er åbentbart temmlig dum

MVH
wonko the sane

Fra : The Sqwice

Dato : 05-03-02 21:58

Du skal bare starte et LAN game, så skulle de gerne komme af sig selv

Fra : wonko the sane

Dato : 05-03-02 22:16

det har jeg gjort men de kommer ikke

mvh wonko

Fra : Jannik

Dato : 05-03-02 22:43

> til

jeg havde samme prob. men ændrede så mit keyboard til engelsk i stedet for
dansk... det funkede...

jannik

Fra : HaCkeR

Dato : 05-03-02 23:40

Prøv at læse den fil som hedder ReadMe .... Det plejer nogle gange at virke
:)
Jannik <jannik@comodin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c853b98$0$32175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-03-02 23:12

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com>:
> jeg har hentet realbot og installeret den, men hvordan får
> jeg lortet til at starte, jeg kan ikke engang få den menu
> frem der skulle være nå man trykker på "=" tasten.

Har du fulgt den vejledning der fulgte med?
Realt menuen kommer frem ved tryk på knappen H.

Venligst
Mikael

Fra : Zero3Cool

Dato : 06-03-02 07:54

Prøv tasren lige til venstre for backspace.... Det virker med POD-bot.

~Zero3Cool