Økologisk slagter i Århus
Fra : Rune Zedeler

Dato : 05-03-02 15:15

Hej gruppe!
Jeg er ny her, så bær venligst over med mig indtil jeg lærer tonen at
kende.
Jeg søger en "offentligt tilgængelig" økologisk slagter i Århus.
Indtil videre er jeg kun stødt på SuperBrugsens - og deres udvalg er
jo nok lidt sparsomt...

-Rune

Fra : Mads Tilst

Dato : 05-03-02 15:23

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg søger en "offentligt tilgængelig" økologisk slagter i Århus.
> Indtil videre er jeg kun stødt på SuperBrugsens - og deres udvalg er

Hej Rune

Jeg kender ikke en økologisk slagter i Århus - desværre. Køber selv kød
i Kvickly (Hanegal).

Men du kan evt. prøve slagter Morsø. Han leverer også i Århus:
http://home1.stofanet.dk/oko/

Eller måske slagter Lars Stjernholm, Stjernholm Kød i City Vest. Han får
det vist specielt fra ham her, Anders Mortensen, ser det ud til:
http://www.landhandel.dk/

Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella

Fra : svs

Dato : 05-03-02 16:13

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
> Jeg søger en "offentligt tilgængelig" økologisk slagter i Århus.
> Indtil videre er jeg kun stødt på SuperBrugsens - og deres udvalg er

Hej rune

Der ligger en udemærket øko-slaget butik på åboulevarden, over for
magasin. Nu du er i området kan du jo lige kigge ind i den italienske
is-butik som ligger næsten ved siden af slagteren. De lave fantastisk
god is

Søren

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-03-02 00:01

svs wrote:

> Der ligger en udemærket øko-slaget butik på åboulevarden, over for
> magasin.

Takker! Hvad skulle vi dog gøre uden usenet?

-Rune

Fra : Webwoman

Dato : 06-03-02 01:10

> Takker! Hvad skulle vi dog gøre uden usenet?

Jeg er usikker på, om den er økologisk, men på hjørnet
Tordenskjoldsgade/Herluf Trollesgade I Århus ligger en slagter, der afgjort
er en af byens bedste - hvis ikke DEN bedste. Ved juletid står folk faktisk
i kø langt ned ad gaden for at komme ind og hente julesul.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-03-02 01:42

Webwoman wrote:

> [...]
> er en af byens bedste - hvis ikke DEN bedste. Ved juletid står folk faktisk
> i kø langt ned ad gaden for at komme ind og hente julesul.

Ja, det er min lokale slagter (bor på Otte Ruds Gade) - og den er ganske
rigtigt rigtig god - og rimeligt billig.
Desværre ikke økologisk.

-Rune