Unreal 2
Fra : MadDog

Dato : 03-03-02 19:32

Unreal 2 (E3 2001 Test Version).Gowenna

Er der en som har prøvet den og kan få den
til at køger helt eller kan man kun lige prøve lidt af de
baner ??? Kanon fed grafik DAM

MadDog

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-03-02 19:59

"MadDog" <( o ) ( o ) @ .dk> skrev i en meddelelse
> Unreal 2 (E3 2001 Test Version).Gowenna
>
> Er der en som har prøvet den og kan få den
> til at køger helt eller kan man kun lige prøve lidt af de
> baner ??? Kanon fed grafik DAM
>
> MadDog

Hvordan ved du at grafikken er så god når du ikkehar prøvet den?

Thomas

Fra : Frost

Dato : 03-03-02 20:01

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> "MadDog" <( o ) ( o ) @ .dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ved du at grafikken er så god når du ikkehar prøvet den?
>
> Thomas

Screenshots?

Fra : MadDog

Dato : 03-03-02 20:05

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "MadDog" <( o ) ( o ) @ .dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ved du at grafikken er så god når du ikkehar prøvet den?
>
> Thomas

Thomas Thomas Thomas

Der er lige en ting du ikke har lagt mærke til >>> (E3 2001 Test Version)
<<<
jo det har jeg så når jeg skriver der er en Kanon fed grafik så er det
nok for de jeg ligger inde med den lige nu

MadDog

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-03-02 21:47

> [...]
> jo det har jeg så når jeg skriver der er en Kanon fed grafik så er det
> nok for de jeg ligger inde med den lige nu

Hvis du ligger inde med den der version, hvorfor spørger du så om det her:

"Er der en som har prøvet den og kan få den
til at køger helt eller kan man kun lige prøve lidt af de
baner ???"

Det må du da selv vide?!?!?

Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 00:02

MadDog wrote:

> Unreal 2 (E3 2001 Test Version).Gowenna
>
> Er der en som har prøvet den og kan få den
> til at køger helt eller kan man kun lige prøve lidt af de
> baner ??? Kanon fed grafik DAM

Det er ikke en test version, men en teknologi demo beregnet til messen

og intet andet. Forøvrigt er det snart længe siden den slap ud, så

teknologien er forbedret en del siden.

Derudover er der tale om en piratkopi og derfor slet ikke noget som
hører hjemme i denne gruppe, under alle omstændigheder så fortæller
diverse screenshots i diverse previews nok mere om hvordan spillet rent
faktisk kommer til at se ud.

Mvh

Bruno

PS. Hvis jeg var dig så ville jeg forøvrigt skynde mig at få scannet for
nogle af de trojans den er fyldt med

Fra : MadDog

Dato : 04-03-02 16:12

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh
>
> Bruno
>

> PS. Hvis jeg var dig så ville jeg forøvrigt skynde mig at få scannet for

Piratkopi det viste jeg ikke så jeg har her med slette den igen
og til jer som vil hente den så vi jeg kun sige ladvæger med det
det er ikke det væger at bruge så langtid på at hente for der er
ikke så maget af den der køger

Ps : Jeg hentet ellers en demo siste år hvor man
kunne give sin mening og sige hvad man syntes
der var godt / dårlig .... hvad den heder kan jeg ikke lige huske
men jeg hadt hørt det same var for UNREAL 2

MadDog

MadDog

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 16:16

MadDog wrote:

> Ps : Jeg hentet ellers en demo siste år hvor man
> kunne give sin mening og sige hvad man syntes
> der var godt / dårlig .... hvad den heder kan jeg ikke lige huske
> men jeg hadt hørt det same var for UNREAL 2

Hmm, kunne det være demoen af NOLF?

Mvh

Bruno

PS. Husk at scanne dit system for trojans.

Fra : Luhmann

Dato : 04-03-02 19:25

"MadDog" <( o ) ( o ) @ .dk> wrote in message

> [...]
> der var godt / dårlig .... hvad den heder kan jeg ikke lige huske
> men jeg hadt hørt det same var for UNREAL 2

Ikke for at være emsig, men kunne man eventuelt lokke dig til at køre en
stavekontrol på dine indlæg inden du sender dem :)

--
Mvh. Luhmann

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-03-02 19:44

"Luhmann" <viskestykket@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ikke for at være emsig, men kunne man eventuelt lokke dig til at køre en
> stavekontrol på dine indlæg inden du sender dem :)

LOL ja prøv F7

Mvh Thomas

Fra : J.F.K

Dato : 05-03-02 00:51

Spgm. findes der et link til download af en demo?

mvh. John

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-03-02 16:37

"J.F.K" wrote:

> Spgm. findes der et link til download af en demo?

Spillet kommer først til sommer så der er ingen demo pt.

mvh

Bruno

PS. Der findes dog nogle screenshots m.m. på www.unreal2.com

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 04-03-02 16:23

Hej alle

Jeg har fåret Carmageddon TDR. 2000 og jeg ville gerne snyde men den skriver
at jeg skal trykke på ´ og når jeg gør det kommer der ikke nogle sted hvor
man kan skrive koderne.
hvad skal jeg gøre

HILSEN MARC.I.JØRGENSEN

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 17:22

On Mon, 4 Mar 2002 16:23:15 +0100, "Susanne Jørgensen"
<sj.magic-mj-music@c.dk> wrote:

> [...]
>at jeg skal trykke på ´ og når jeg gør det kommer der ikke nogle sted hvor

På et dansk tastatur er det ½ tasten du skal trykke på.
( altså den lige over TAB og til ventre for 1 )

Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 22:55