Nybegynder :-)
Fra : bwl

Dato : 03-03-02 14:04

Hello Fellow CS´er...

Nu går den ikke længere. Jeg bliver nødt til at erhverve mig CS, men hvodden
gør jeg lige det bedst???. Jeg har fprsøgt at downloade spillet, men det
hjalp ikke meget. Jeg har hørt en lille mus synge om at man skal ha en
cdkey????, for at installere det??

Hilsen BwL

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-03-02 14:32

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør jeg lige det bedst???. Jeg har fprsøgt at downloade spillet, men det
> hjalp ikke meget. Jeg har hørt en lille mus synge om at man skal ha en

Du må hellere smutte til alt.dk.warez . Herinde går de helt amok hvis man
bare nævner ordet nodc-key.

Mvh Thomas

Fra : Gichael

Dato : 03-03-02 14:35

Køb spillet hos en forhandler.. Du skal nok kunne finde det til 99,- så
downloader du Counterstrike updateringen og halflife opdatering og spiller!

Fra : Devast8or

Dato : 03-03-02 15:00

Du kan gøre det på to måder. Enten kan du købe Half-life og så downloade CS
(gratis). Det er det der kaldes mod versionen.
Eller også kan du købe CS og nøjes med at downloade opdateringen til det.
Det er det der kaldes retail versionen. Men du kommer ikke uden om at skulle
købe det hvis du vil spille online. Men det koster heller ikke noget
nævneværdigt mere. Jeg mener at have set en nyudgivelse af HL til en hund.
Ellers er der HL Generation Pack som indeholder HL, OF og CS, den kan fist
findes til 150-200,-

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : bwl

Dato : 03-03-02 15:17

hejsa....

Tak for hjælpen. Det var såmænd svar nok til at besvare mine spørgsmål. Jeg
vil fluks skynde mig ned til min pc forhandler og invisterer i det.

Hilsen BwL

Fra : Gichael

Dato : 03-03-02 15:36

se evt. www.gamemail.dk de plejer at være billige

Fra : Popeye

Dato : 03-03-02 17:57

> [...]
Jeg
> vil fluks skynde mig ned til min pc forhandler og invisterer i det.

Du kan finde den seneste Half-Life patch 1.1.0.8 og den fulde Counter Strike
1.3 på netop udkomne Privat Computer nr. 3/2002. Men bemærk at det denne
gang ligger på en DVD-skive, så den skal du selvfølgelig kunne læse.