Netkort
Fra : David Blangstrup

Dato : 02-03-02 15:41

Måske en smule OT, men jeg har lagt mærke til, at flere her har PS2. Hvis
man skal på nettet med sådan en, skal man vist have et ethernet kort? Er der
nogen anbefalinger?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Peter Kiil

Dato : 04-03-02 09:26

in article B8A6A2F5.10436%david@blangstrup.dk, David Blangstrup at
david@blangstrup.dk wrote on 02/03/02 15:40:

> [...]
> man skal på nettet med sådan en, skal man vist have et ethernet kort? Er der

Der er kun 3 eller 4 der virker sammen med PS2. Har selv den har som virker
ok. Kan købes for ca. 500 kr.

http://www.dlink.se/products/details.asp?Nr=99

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-03-02 20:49

On Mon, 4 Mar 2002 9:25:55 +0100, Peter Kiil wrote
(in message <B8A8EE23.A8D3%spam@kiil.net>):

> in article B8A6A2F5.10436%david@blangstrup.dk, David Blangstrup at

> Der er kun 3 eller 4 der virker sammen med PS2. Har selv den har som virker
> [...]

Vi har købt en Edimax USB ethernet adaptor til 380 kr. ‹ i transparent iMac
blå! Sønnen sidder lige nu og spiller med andre i USA og har nu oprettet
sit eget spil på Europa serveren, hvor der ellers ikke var nogen. Fire har
joinet Tony Hawk 3. Det kører for ham

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark