Backup til 3310
Fra : Jesper Leth Jensen

Dato : 02-03-02 14:13

Ønskes: (Fuld) backup til Nokia 3310 v. 5.13

Jeg har fået en contact service efter at have forsøgt at unlocke den
med en partial fra http://www.gsmunlock.dk

Mvh.
Jesper Leth Jensen

Fra : Rune Tipsmark

Dato : 03-03-02 11:10

"Jesper Leth Jensen" <jlj@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ønskes: (Fuld) backup til Nokia 3310 v. 5.13
>
> Jeg har fået en contact service efter at have forsøgt at unlocke den
> [...]

jeg mangler også en full flash til 3310 5.13 - mail den venligst til
deecoy@vip.cybercity.dk -
mange tak
venlig hilsen
Rune

Fra : Henning S Christians~

Dato : 03-03-02 19:41

Husk altid at tage backup inden der forsøges at flashe og man undgår mange
prob (fra en der har været der selv)

--
Nokia TLF låses op - 75kr
Sydfyn - Ulbølle - mellem Fåborg & Svendborg

Fra : Jesper Leth Jensen

Dato : 04-03-02 16:35

On Sun, 3 Mar 2002 19:41:19 +0100, "Henning S Christiansen"
<Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Husk altid at tage backup inden der forsøges at flashe og man undgår mange
>prob (fra en der har været der selv)

Ja du har ganske ret... Plejer jeg også at gøre, men i kampens hede
glemte jeg det desværre denne gang. Det kunne jeg så lære af :)

Mvh.
Jesper L. Jensen

Fra : Jesper Leth Jensen

Dato : 04-03-02 16:59

Hmmm... Nu kommer jeg helt i tvivl.

Jeg har som sagt forsøgt at flashe en v 5.13 (fra adresse 27000)

Jeg har nu fået fat i en fuld backup herfra: (Tak til helloo.dk)
http://web.dschungel.com/Pierre/update_files/ (Den helt præcise fil
er: 3310-513-PPM-A.zip)

Nu har jeg læst i tidligere indlæg at man ikke skal flashe ind oven i
003D0000 til 00400000 da det er der information om emei nr osv er
lagret.

Hvad gør jeg så nu? Kan jeg flashe denne ind? Og evt fra hvilken
adresse? Skal jeg have en flash fra en "rask" telefon og lægge ind fra
27000 ?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 04-03-02 10:46

Jesper Leth Jensen wrote:

> Ønskes: (Fuld) backup til Nokia 3310 v. 5.13
>
> Jeg har fået en contact service efter at have forsøgt at unlocke den
> med en partial fra http://www.gsmunlock.dk

Den virker ellers fint på min 3310'er...!

/bm

--
htttp://home13.inet.tele.dk/UnlockDK

Hmm ja den skal nok blive færdig...!