yoghurts holdbarhed
Fra : Bettina Madsen

Dato : 28-02-02 20:14

Er der nogen der kender holdbarheden, efter åbning, på frugtyoghurt i
karton?

En henvisning til hvor jeg kan finde oplysnigen ville være fint.

mvh Bettina

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-02-02 22:02

"Bettina Madsen" <bettina@cyberdude.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender holdbarheden, efter åbning, på frugtyoghurt i
> karton?
>
> En henvisning til hvor jeg kan finde oplysnigen ville være fint.

Hvad med at kigge på en frugtyoghurtkarton - jeg var lige ude i køleren
og kigge på en flaske Engholm letmælksjordbæryoghurt, og der stod: Uåbnet:
Se dato på karton - Åbnet: 3 - 4 dage i køleskab.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Bettina Madsen

Dato : 01-03-02 13:07

> [...]
> og kigge på en flaske Engholm letmælksjordbæryoghurt, og der stod: Uåbnet:
> Se dato på karton - Åbnet: 3 - 4 dage i køleskab.

Du har ret.....men det stod der ikke. Men det passer meget godt med 3-4
dage, selvom det ikke er så lang tid. Mon ikke de fleste har den stående
åbnet i længere tid?

Bettina

Fra : Ghita

Dato : 07-03-02 17:31

"Bettina Madsen" <bettina@cyberdude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
3-4
> dage, selvom det ikke er så lang tid. Mon ikke de fleste har den

Her bliver den som regel spist indenfor 1-2 dage, men
vi er også mange.
Ghita

Fra : Svend Andersen

Dato : 01-03-02 14:32

app. yoghurt...........

Jeg skal bruge noget i dag - men kunne ikke lige skaffe det.
Kan jeg bruge A38 i stedet - evt. med et eller andet tricks ?

hilsen Svend A