Onlinespil hjælp
Fra : Dopedog KDC

Dato : 28-02-02 15:50

Hejsa, jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe at spørge i, men det
tror jeg :)

Jeg opgraderede fra 512 / 128 til 1024 / 256 hos TDC (Netexpress ADSL) for
et par dage siden...

Førhen har jeg sagtens kunnet spille online spil (Counterstrike, Diablo 2,
Starcraft, Unreal Tournament o.s.v.) uden det hakkede overhovedet SELVOM jeg
også havde f.eks. eDonkey eller Morpheus kørende i baggrunden ... men nu
hakker det i alle de online spil jeg har prøvet SELVOM jeg ikke har noget
kørende i baggrunden!

Jeg har prøvet at frigøre mere plads og defragmentere men lige lidt hjælper
det...

Nogen der ved hvad jeg kan gøre??

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Kurt Mogens Petersen

Dato : 28-02-02 18:41

Hvad hedder dit grafik kort og skriv lige lidt mere om din computer

Fra : Dopedog KDC

Dato : 28-02-02 20:27

PIII- 1,1 Ghz
256 ram
nVidia 128 grafikkort
Sandberg netværkskort

Det var vist det tror jeg..

Men der har ikke været problemer før end at jeg skiftede til 1024/256 .. det
er DET der er det mærkeligste !

-Ronnie

Fra : JRS

Dato : 04-03-02 19:49

> Men der har ikke været problemer før end at jeg skiftede til 1024/256 ..
det
> er DET der er det mærkeligste !

Det kan måske ha noget med din tcp/ip receave window at gøre..
Prøv at tjekke denne side og følg instruktionerne .. Det kan hjælpe hvis det
er et prob med din forbindelse ..
http://www.dslreports.com/tweaks/

MVH
JRS