Billigste blæk til HP hcp 750
Fra : René Sindberg

Dato : 28-02-02 09:42

Hejsa i gruppen!.

Jeg har købt en HP hcp 750 scanner/printer med både farve og s/h blæk og
ville gerne høre om der var nogle som havde gode erfaringer med billigere
løsninger til blæk end at købe de dyre patroner som sælges til den som
standard.

Jeg vil gerne sikre en udskriftkvalitet på højde med det den kan i dag, også
skal det være en løsning som selv en lille kontornusser kan finde ud af....
selvom vi dog også har en Georg Gearløs i firmaet..

Gode forslag modtages med tak.

Med Venlig Hilsen
René Sindberg

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 01-03-02 22:30

René Sindberg <sindberg@elli-tape.dk> wrote:

> [...]
> ville gerne høre om der var nogle som havde gode erfaringer med billigere
> løsninger til blæk end at købe de dyre patroner som sælges til den som

Til min HP DeskJet 950c køber jeg alt hos http://www.inkclub.com/

Har haft gode erfaringer med dem.

Mojn, Thomas

--
What goes: Clip clop, clip clop, clip clop, bang
bang, clip clop, clip clop, clip clop?

An 'Amish' drive-by shooting