Indiana Jones
Fra : JK

Dato : 27-02-02 11:30

Hej gruppe

jeg er kommet til et punkt hvor jeg får en item der hedder URGONS PARTS men
når jeg så går videre får jeg pludselig en items mere som jeg ikke ved hvor
kommer fra,den ser sådan ud + (bare 3 dimensionel).efter det går pc over i
startbilledet helt ud af spillet.

Gør jeg noget galt eller er det en fejl på spillet.

JK

Fra : Nanna D.R.

Dato : 28-02-02 10:39

> [...]
> startbilledet helt ud af spillet.
>
> Gør jeg noget galt eller er det en fejl på spillet.

Hej med dig,
Jeg tror ikke jeg helt forstår dit problem. Prøv at kigge efter en
'walktrough' til Infernal Machine på nettet - den kan guide dig igennem det
sted du ikke kan finde rundt i og beskive kendte 'bugs' - ellers kig her

http://www.gamehelp.com/talk/pc/indiana_jones_and_the_infernal_machine/

Mange Hilsner
Nanna

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-02-02 11:34

On Wed, 27 Feb 2002 11:30:13 +0100, "JK" <packer@ofir.dk> wrote:

> [...]
>startbilledet helt ud af spillet.
>
>Gør jeg noget galt eller er det en fejl på spillet.

det der er ligesom at spørge efter en meget bestemt reservedel til
"mazdaen" når skidtet kun passer i en mazda 323 (dårligt eksempel i
know)

men der er altså lavet flere forskellige Indiana Jones spil....jeg sad
og overvejede hvor der var noget der hed "urgons parts" i Indy and
the fate of atlantis hehe

--

Gizmoduck

"I heard if you play the WindowsME-cd backwards, you get a satanic
message."
"That's nothing, if you play it forward, it installs WindowsME"