Risotto ris
Fra : Jesper

Dato : 27-02-02 10:26

Hej´sa
Jeg har opdaget hvor lækker en ret en rigtig italiensk risotto er, det
eneste som er knapt så godt er prisen på ?aboria? ris (15,- per 500 g), så
jeg vil lige høre om der er steder man kan få disse ris, eller andre som
egner sig til risotto, billigere et eller andet sted, helst i Århus omr?

På forhånd tak
Jesper

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 27-02-02 15:33

"Jesper" <jesperts@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> jeg vil lige høre om der er steder man kan få disse ris, eller andre som
> egner sig til risotto, billigere et eller andet sted, helst i Århus omr?

Svaret er kategorisk NEJ til andet end Arborio (sådan hedder det) eller
Sant'Andrea.
Jeg kommer måske til kompromis med Vialone Nano... )
Mht sted hvor man kan købe kan jeg kun udtale mig for KBH område

Sandra fra Posletten/risottoland!