Herbes de provence
Fra : Charlotte & Jesper

Dato : 26-02-02 14:49

Hej
Da Føtex i dag var udgået for herbes de provence ville jeg gerne vide hvad
det indeholder og hvad det kan erstattes med?
Venlig hilsen
Jesper

Fra : IT-Sektionen

Dato : 26-02-02 18:45

"Charlotte & Jesper" <lotjes@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da Føtex i dag var udgået for herbes de provence ville jeg gerne vide hvad
> det indeholder og hvad det kan erstattes med?

Hej Jesper

Ifølge http://www.santamaria.dk så er deres
Herbes de Provence, Indhold:
Rosmarin, estragon, timian, kørvel og lavendel

- Dog har de - forståelig nok - ikke oplyst blandings forholdet

Mvh - Jørgen

Fra : Lars

Dato : 26-02-02 21:04

"IT-Sektionen" skrev:

> Rosmarin, estragon, timian, kørvel og lavendel
> - Dog har de - forståelig nok - ikke oplyst
> blandings forholdet

Fandt en opskriftsamling (engelsk) som har ikke mindre end 9 forskellige
opskrifter. Men i det mindste kan det måske give et godt fingerpeg omkring
et fornuftigt blandingsforhold.

http://recipes.alastra.com/dry-mixes/

- Lars

I'm never late, nor am I too early.