REQ: Billeder af Piratfisk
Fra : Jesper Laursen

Dato : 26-02-02 00:36

Hej !

Jeg søger billeder af Piratfisk, som jeg må bruge
til en hjemmeside der omhandler fisken.

Så er der nogen af jer der ligger inde med nogle
gode billeder der ikke er Copyright på, så er jeg
meget int. i dem

Jeg skal selvfølgelig nok lave en ordentlig side
hvor billederne vil blive præsenteret pænt, og jeres navne vil da osse blive
nævt i sammenhæng med billederne.

Hilsen Jesper

--

-= Når det sidste træ er fældet, og det sidste dyr er dræbt
opdager den hvide mand, at man ikke kan spise penge =-

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 26-02-02 23:28

Hej Jesper
I det nye Oceanium i zoo Odense har du rige muligheder for at tage nogle
billeder.
Da har du ikke nogle problemer om rettigheder og samtidig har du glæden af
selv at have taget disse.
Hvis du ikke selv har fotografisk udstyr kan jeg måske hjælpe dig.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-02-02 01:24

Hej Jørgen !

Tak for dit råd !

Hvad udstyr angår, så har jeg selv digicamera
så der skulle jeg være dækket ind.

Jeg har osse lige fået bekræftet at de billeder jeg har på siden pt. godt må
benyttes til hjemmesider uden særlig tilladelse.

Mine egne piratfisk er ikke store nok til at blive fotograferet da de stadig
er meget farveløse, men som vi alle ved vokser de jo hurtigt, så jeg håber
at kunne bringe billeder af mine egne inden for nærmere fremtid.

endnu engang, tak for dit råd, og din vilje til at hjælpe mig !

Hilsen Jesper