George Michael unplugged på DVD??
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 25-02-02 22:40

Hejsa

Er der nogen der ved om man kan få George Michaels MTV unplugged koncert på
DVD??
Jeg har ikke selv kunnet finde den, men derfor kan den jo godt være udgivet.

Mvh. Lars

Fra : Morten Holm

Dato : 25-02-02 23:36

HEJ LArs!

NEJ jeg har lige søgt inde på www.dvd.com hvor de har alle musik dvder inde
og der er den ikke!!!
Desværre!

--
Mvh.
Morten

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 25-02-02 23:40

Morten Holm <miniholm@mailme.dk> wrote in message
> HEJ LArs!
>
> NEJ jeg har lige søgt inde på www.dvd.com hvor de har alle musik dvder
inde
> og der er den ikke!!!
> Desværre!
>
> --
> Mvh.
> Morten
> miniholm@hotmail.com

Men det er saftsus'me en fejl... Mage til fantastisk koncert skal man lede
længe efter.

/Ulrik

Fra : AJC

Dato : 26-02-02 01:25

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Men det er saftsus'me en fejl... Mage til fantastisk koncert skal man lede
> længe efter.

Hørt...øh læst!.
Nu vi er ved unplugged, så kan jeg varmt anbefale The Corrs - Unplugged DVD.
Mit eksemplar er snart ved at være nedslidt, så jeg må nok snart købe et nyt

Mvh
AJC (som pt. mest hører Saybia og The Corrs!)

Fra : wuddles

Dato : 26-02-02 18:43

> Mit eksemplar er snart ved at være nedslidt, så jeg må nok snart købe et nyt
Jeg "?mener?" godt du må lave en enkelt backup til din harddisk
og se den derfra, når du har den originale dvd liggende i dit hjem...

Fra : Brian Haagh

Dato : 26-02-02 13:39

Hej,
Nej GM Unplugged er hverken udkommet på VHS eller DVD ;-(
Selvom det må være en af de mest oplagte MTV Unplugged som
skulle være udgivet!
Grunden skulle være at MTV ikke fandt den god nok til at udgive ?????
George Michael valgte så at udgive de fleste at sangene som b-sider på
sine singler.

Jeg har den på video, og har længe overvejet at få den lavet på DVD, men har
ikke nogen DVD brænder endnu (for dyr

Så hvis der er nogen som har adgang til en DVD brænder !!!

MVH

Brian Haagh/

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 27-02-02 19:56

> Grunden skulle være at MTV ikke fandt den god nok til at udgive ?????

Det må da være en vits....? Som jeg husker koncerten, og nu er det godt nok
nogle år siden, så er det en usædvanlig velsvingende livekoncert med rigtig
fede musikere... Men en skam, at den ikke findes, for den ville jeg gerne
ha' fingrene i.

Mvh,
Ulrik

Fra : Soulfood

Dato : 28-02-02 23:13

Hej igen,
SOm jeg nævnte i mit forrige indlæg, så har jeg den på video i en meget god
kvalitet,
så hvis der er nogen som har en dvd brænder, så kunne vi måske laver nogen
kopier ???

BTW - har I set den nye George Michael video ???
Wow - siger jeg bare den rykker noget i den grad ved hans image.

MVH

Brian Haagh/

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 01-03-02 22:11

Soulfood <haagh@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> BTW - har I set den nye George Michael video ???
> Wow - siger jeg bare den rykker noget i den grad ved hans image.

Hej igen,

Jeg kan desværre ikke brænde dvd... og har ikke set den nye video, men
holder udkig efter den i nær fremtid. Synes dog at "Freeek" er en formidabel
sang og vildt fedt mixet... Hans kommende album bliver rigtig spændende at
få fingrene i.

/Ulrik

Fra : AJC

Dato : 02-03-02 00:26

> [...]
formidabel
> sang og vildt fedt mixet... Hans kommende album bliver rigtig spændende at

Ja, måske. Jeg er ikke glad for "Freeek" og så helst at han holdt sig til de
lidt mere stille og rolige melodier hvor man virkelig kan høre hvor
fremragende en sanger han egentlig er....ja ok. så kald mig bare gammeldags!