CS 1.4 hvornår?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 25-02-02 17:25

Hvad kan man forvente, og hvornår kan man forvente det?

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 25-02-02 19:43

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message
> Hvad kan man forvente, og hvornår kan man forvente det?

Ang hvad man kan forvente synes jeg denne video besvarer det udemærket:
http://www.gameshots.dk/default.asp?content=shownews&NewsID=90

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk

Fra : René

Dato : 25-02-02 20:23

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message
> Ang hvad man kan forvente synes jeg denne video besvarer det udemærket:
> http://www.gameshots.dk/default.asp?content=shownews&NewsID=90

Nice site du har, men nok den ringeste udgave af CS nogensinde i min mening.
Jeg kan ingen "gode" forbedringer se. Der er kun med spectater overviews som
er overflødige.

Det så nu også ud som om cheats allerede er lavet, havlvejs, hvor man ser
denne utrolige vildt dejlige overviews funktion laver en terrorist 3 HS lige
i træk.
Da jeg spillede HS skulle jeg nærmere være meget heldig med 3 HS i 1 runde.
Uanset hvad, men hvis du laver 3 HS i 1 rudne idag på en server bliver du
klantet for snyd. Ellers er det bare blevet endnu nemmere at lave HS.

De skulle heller vente med 1.4 og lave en 1.5 og lave noget ordenligt noget.
Der er ingen overfede brugbare nye funktioner med, som vises i den demo.

mvh
rené

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 25-02-02 20:25

> Nice site du har,

Tak :).

men nok den ringeste udgave af CS nogensinde i min mening.
> Jeg kan ingen "gode" forbedringer se. Der er kun med spectater overviews
som
> er overflødige.

Det er da en meget cool snurretur man får når man dør... som viser det hele.

> [...]
> Uanset hvad, men hvis du laver 3 HS i 1 rudne idag på en server bliver du
> klantet for snyd. Ellers er det bare blevet endnu nemmere at lave HS.

Jeg giver dig ret i at man så bliver beskyldt for at snyde... Men det er
muligt at lave et møjheldigt skud og få 3 HS... muligt, ikke sandsynligt.

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk