Hjælp til Baldur 1
Fra : sakket

Dato : 25-02-02 11:08

Hej gruppe.

Jeg søger lidt eksperthjælp:
Jeg er igang med Baldur 1 +TOTSC. Jeg er ved at undslippe fra
Candlekeep, men er stødt på en mystisk hard/softwarefejl. Spillet er lige
pludseligt begyndt at gå ned med fejlmeddelelsen ; "An assertion failed in
D:\Dev\Baldur\CPathSearch.cpp in line 724" (meddelelsen er den samme hver
gang).
Jeg har prøvet at ændre SearchPathNodes fra de 32000 der indtil nu har
virket fint til 24000 og 4000 uden held.
Jeg spiller ver. 1.33.5508 på WinXP og har ikke installeret noget for
nylig, hverken soft- eller hardware.
Gode råd vil være velkommne, da jeg er så langt og gerne vil spille det
færdigt

--
take care
sakket

Fra : LK

Dato : 25-02-02 14:12

Prøv evt. at slette alle filer i cache mappen.

Lars

Fra : sakket

Dato : 27-02-02 17:07

Problem løst ved at køre det i Win98.