Dansk stavekontrol til Outlook Express ?
Fra : Tina H.

Dato : 26-01-01 01:31

Hejsa,

Findes der en dansk stavekontrol til Outlook Express. Jeg er lige begyndt at
bruge Outlook, men jeg kan ikke vælge dansk. kun Custom Directory.

Kan I hjælpe.

hilsen

Tina

Fra : Ditte & Nicolai

Dato : 26-01-01 01:42

Hej Tina

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Hejsa,
>
> Findes der en dansk stavekontrol til Outlook Express. Jeg er lige begyndt at
> bruge Outlook, men jeg kan ikke vælge dansk. kun Custom Directory.
>
> Kan I hjælpe.

Det gør der men... Den fåes kun hvis man har office 98 ell. 2000. Har du
derimod et ef ovennævnte programmer skulle du kunne indstallere ekstra
ordbøger der så kan bruges med OE. Jeg mener det findes på office CD'en
under navnet "value pack" ell. value pack installer.
--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Tina H.

Dato : 29-01-01 18:32

in article 1entj68.1hjp4i519fruwwN%roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk, Ditte
& Nicolai at roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk wrote on 26/01/01 1:41:

> [...]
> ordbøger der så kan bruges med OE. Jeg mener det findes på office CD'en
> under navnet "value pack" ell. value pack installer.

Jeg har fundet den danske stavekontrol og lagt den ind i mappen samme sted
som Custom Directory. Men jeg kan ikke vælge den. Når jeg går op i Outlooks
Preferences og klikker på Directories kan jeg ikke se den.

Hvad er der galt. Har du et bud på det.

Ellers tak for dit svar.

hilsen

Tina

Fra : Ditte & Nicolai

Dato : 30-01-01 12:03

> [...]

> som Custom Directory. Men jeg kan ikke vælge den. Når jeg går op i Outlooks
> Preferences og klikker på Directories kan jeg ikke se den.

Ikke andet end at både word og OE er meget sensitiv hvad angår
ordbøgerne. Det burde virke blot du indstallere ordbøgerne i mappen
proofing tools som vist befinder sig et aller andet sted inde i office
mappen.

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Jakob

Dato : 30-01-01 07:56

in article B69683D0.607%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at
tvlyd@worldonline.dk wrote on 26/01/01 1:30:

> Findes der en dansk stavekontrol til Outlook Express. Jeg er lige begyndt at
> bruge Outlook, men jeg kan ikke vælge dansk. kun Custom Directory.

Du kan bruge dem der følger med til Office 98. De ligger I mappen Proofing
Tools på CD'en.

Hilsen Jakob

Fra : Tina H.

Dato : 30-01-01 17:01

in article B69C2426.B7E%bus2031@vip.cybercity.dk, Jakob at
bus2031@vip.cybercity.dk wrote on 30/01/01 7:56:

> in article B69683D0.607%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at

> Du kan bruge dem der følger med til Office 98. De ligger I mappen Proofing
> Tools på CD'en.
>
> Hilsen Jakob

Hej Jacob.

Det er osse dem jeg har brugt. Men jeg kan alligevel ikke se dem når jeg
skal vælge dem. De dukker ikke op i vinduet. Den eneste jeg kan se og vælge
er Custom Dictionary. Filerne hedder: Danish Dictionary og Danish Spelling3.

Jeg har lagt dem ind i mappen Shared Applications/Outlook Proofing Tools.

Hvad er problemet.

Tak for svar.

hilsen

Tina