On Sun, 24 Feb 2002 21:06:40 +0100, "Bettina M. Gregersen"
<bettina31@yahoo.com> wrote:
>Min søn har netop købt et keyboard hos Mp3Hardware.
>Da keyboardet ankom, var det slået i stykker.
>Han kontaktede Mp3Hardware (første tlf. siden e-mail), som kun kunne oplyse
>min søn, at han skulle sende keyboardet retur.
>De ville ikke dække den udgift, han få med porto og ekspedition - som vel
>BURDE være dækket af "porto og ekspedition" og dermed en forsvarlig
>forsendelse. Denne udgift vil blive min søns alene. Han sender ikke
>keyboardet retur, da han ikke aner, hvad dette kan koste ham i sidste ende!!
>
>Såå.... til alle I, der overvejer at handle hos
www.Mp3Hardware.dk (efter
>anbefaling fra
www.edbpriser.dk) - køb KUN hvis du er villig til at betale
>måske flere hundrede kroner, end den pris du sagde OK til fra starten.
Inden du råber op og spreder "advarsler" burde du sætte dig ind i
almindelig lovgivning for postordre! Naturligvis skal du betale
returporto, lige så naturligt det ville være at du selv betalte
busbilletten, hvis det var købt i Føtex?
Læs evt. mere hos Forbrugerstyrelsen
http://www.fs.dk/pj/retogpli.htm
Henning
hsb@FJERNESimage.dk