CD-cops.
Fra : J.A.

Dato : 24-02-02 10:50

Hej i gruppen.

Jeg plejer, når jeg køber nye computerspil til børnene, at tagen en kopi af
den, da de jo er ret hårde ved cd'erne.

Men jeg har et problem med Pixeline-spillene. kopien kan ikke spilles, da
der kommer noget som hedder CD-Cops.

Da spillene jo er ret dyre og gerne skulle holde mere end 14 dage, har jeg
ledt og ledt efter noget til at ordne dem med. Jeg har nok ikke forstand på
at komme ind på de rigtige sider, hvor man leder efter sådan noget, men jeg
har læst et sted, at man skulle have et program som hedder :

Mc Lallo CD Cops Decryptor !

Er der nogen som ved, hvor man finder det, eller eventuelt noget andet, så
man kan få en kopi af pixeline ?

mvh
Jim

Fra : Darth_vader

Dato : 24-02-02 12:01

hm det er ikke den rette gruppe her (alt.dk.warez) men -
du kan IKKE lave en backup af pixeline der virker - spillet skal crackes med
en ny exe fil - evt skal du prøve med et program der hedder clonecd - søg på
goggle - men du får svært ved at få det til at du´
der er åbenbart ikke penge nok i at folk gider cracke pixeline spillene -
evt tag et kig på www.gamecopyworld.com
der ligger nocd patches til de fleste spil - desværre nok ikke dit men den
side kan du bruge i fremtiden
mvh
darth-vader

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-02-02 13:38

J.A. wrote:

> Hej i gruppen.
>
> Jeg plejer, når jeg køber nye computerspil til børnene, at tagen en kopi af
> den, da de jo er ret hårde ved cd'erne.

De fleste af spillefirmaerne er meget villige til ombytte en beskadiget
CD mod et lille gebyr, sådan er det ihvertfald der hvor jeg arbejder, så
der er nok grænser for hvor meget tid det kan betale sig at bruge på
projektet. Især når det drejer sig om et danske firma som er til at
komme i kontakt med uden videre.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 24-02-02 14:11

J.A. wrote:

> [...]
>
> Mc Lallo CD Cops Decryptor !
>
> Er der nogen som ved, hvor man finder det, eller eventuelt noget andet, så

Hvilket brænderprogram bruger du?

Jeg har tidligere med succes brændt en kopi af Magnus & Myggen med
CloneCD. Den havde også CD-Cops. Kopien virkede fint alligevel.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : BFC Trekanten

Dato : 25-02-02 19:48

> Jeg har tidligere med succes brændt en kopi af Magnus & Myggen med
> CloneCD. Den havde også CD-Cops. Kopien virkede fint alligevel.

ALDRIG har jeg oplevet at CloneCD ikke kunne lave et brugbart kopi af en
orginal CD !!!
CloneCD kan hentes på nettet i demoversion der brænder med 1 x speed

Onkel T

Fra : Darth_vader

Dato : 25-02-02 21:48

så prøv at kopiere RED ALERT 2