ingen manual, men hvad betyder cirklen ned~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-02-02 00:11

Sorry jeg har ingen manual, da jeg køre med en lovlig (men lånt) nocd
udgave af Ghost Recon.
Nogen der kan fortælle mig hvad den der cirkel nederst i midten går ud
på????

Mvh Thomas

Fra : Wizeguy

Dato : 24-02-02 13:32

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Sorry jeg har ingen manual, da jeg køre med en lovlig (men lånt) nocd
> udgave af Ghost Recon.

Ja, ja den er god

> Nogen der kan fortælle mig hvad den der cirkel nederst i midten går ud
> på????

Sikkert, men det bliver ikke mig.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-02-02 13:40

Thomas Hjort wrote:

> Sorry jeg har ingen manual, da jeg køre med en lovlig (men lånt) nocd
> udgave af Ghost Recon.

Så er den da ikke lovlig, tag lige og tænk dig om.

> Nogen der kan fortælle mig hvad den der cirkel nederst i midten går ud
> på????

Ingen lovlig CD = ingen hjælp.

Fra : Gerner

Dato : 24-02-02 14:10

On Sun, 24 Feb 2002 00:10:31 +0100, "Thomas Hjort"
> [...]

>udgave af Ghost Recon.
>Nogen der kan fortælle mig hvad den der cirkel nederst i midten går ud

Hvad med at spørge den der har manualen ? Har den der har "lånt" dig
spillet licens til at give dig en kopi ?

Fra : adrian.M.

Dato : 24-02-02 17:43

prøv at hente den på et share program feks lime-wire eller grokster eller
edonkey eller morf
(help some and you get help, dont help , then no help to you.)
tyv eller ikke tyv who cares!.
(gider ikke diskutere moral ved at gøre sådan noget.jeg er kun ude på at
hjælpe der jeg kan)
Gerner <gerner@teknik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cdph7u41lvqkbk20t82clhjmj106lanc3i@4ax.com...

Fra : Gerner

Dato : 24-02-02 18:03

On Sun, 24 Feb 2002 17:43:11 +0100, "adrian.M."
<lander105@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tyv eller ikke tyv who cares!.
>(gider ikke diskutere moral ved at gøre sådan noget.jeg er kun ude på at
Jah, i crackkere holder jo sammen. Vi andre giver ikke hjælp til
crakkere og deres kunder. Ellers hjælper vi hinanden med de lovlige
ting.

Og din hjælp er kun spild af båndbredde.

Fra : adrian.M.

Dato : 25-02-02 02:14

cracker ha du må snakke om dig selv!.
du har ubehøvlet og har ingen maner og man kunne vel regne med at du ahved
fået en lidt bedre opdragelse end det du giver udtryk for.når du omtaler mig
som en tyv/cracker viser det bare hvor lidt du ved! ,
1)jeg er ikke en tyv eller cracker
2)jeg hjælper gerne folk hvis jeg kan
3)døm aldrig en bog på den omslag
4) og som der står i biblen døm ikke og du skal ikke blive dømt,døm og du
SKAL blive dømt.
5)hvor er de dog latterligt at angribe en som bare hjælper folk og som e
rligelad med moral,etik,hudfarve,køn,religio, osv osv, du ved feks ikke
hvorfor de mennesker gør det de gør (nogen af dem er dog bare latterlige og
snylter) men der er børn som ikke råd til at købe spil og deres forældre
gider ikke købe det, så tænk over omstændighederne før du dømmer nogen
igen!.
6) bare glem det hele for jeg gider virkelig ikke bruge mere af min tid på
det
*S*.
Gerner <gerner@teknik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:127i7uogpti99aesbsc7qn7j60302rmmcf@4ax.com...

------------------------------------------------------v---------------------
------

Fra : Decker

Dato : 24-02-02 14:52

> [...]

>udgave af Ghost Recon.
>Nogen der kan fortælle mig hvad den der cirkel nederst i midten går ud

Hvad med at spørge vedkomne du har lånt Ghost Recon af? Det skulle være
ret hurtigt for ham, at slå op i manualen og besvare dit spørgsmål.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-02-02 17:49

Tak for alle de lækre svar. Har fundet ud af hvad cirklen går ud på.

Mvh Thomas

Fra : Wizeguy

Dato : 24-02-02 19:47

> Tak for alle de lækre svar. Har fundet ud af hvad cirklen går ud på.

Tillykke med det.

Fra : Gerner

Dato : 25-02-02 00:27

On Sun, 24 Feb 2002 19:47:27 +0100, "Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote:

>"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
>
>Tillykke med det.

Ja, det viser bare at selv en 12årig kan finde ud af spillets grafik.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 20:00

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det viser bare at selv en 12årig kan finde ud af spillets grafik.

Ja og du må være en (stærkt) RETARDERET 12 årig siden du tror at grafik er
noget 'man finder ud af' og ikke kikker på.

Thomas

Fra : VIP

Dato : 26-02-02 13:20

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| >

| Ja og du må være en (stærkt) RETARDERET 12 årig siden du tror at grafik er
| noget 'man finder ud af' og ikke kikker på.

Hvem er mon mest retarderet?
Den der kommer med en syg historie om
ingen manual, lånt spil m.m. eller den
der kommenterer noget så tåbeligt