Enu en sang fra en reklame?
Fra : Henrik

Dato : 25-01-01 23:12

Hej,

Jeg har set en reklame for nået børnetøj (Friends) fås i (en eller anden
butik, som jeg ikke lige kan huske hvad var ( Føtex tror jeg det var).

Det er to mødre der går forbi hinanden, med deres barnevogne.

Der bliver spillet et stykke fra en gammel sang, som jeg godt kunne tænke
mig at vide hvem der har lavet.

Lidt spinkel beskrivelse, men jeg håber at der er en der ved hvad jeg mener

Henrik

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 26-01-01 00:04

[snip]
> [...]
> mig at vide hvem der har lavet.
>
> Lidt spinkel beskrivelse, men jeg håber at der er en der ved hvad jeg

[/snip]

Hvis det er den reklame jeg tænker på, så er det vist Turtles (oprindeligt)
med "Happy together".

Mvh
Bjørn