Diablo2
Fra : Kent

Dato : 23-02-02 16:33

Hej ng....

Jeg spiller diablo2/epx, jeg hader at løbe rundt i banerne uden at finde det
jeg leder efter så defor vil jeg sprøge om i ved hvor jeg kan DL maphack,
som jeg ikke synes der er cheat ( Det kan jo bruger på Bnet )
På forhånd tak

SnotHv2lp

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-02-02 18:19

Kent wrote:

> [...]
> jeg leder efter så defor vil jeg sprøge om i ved hvor jeg kan DL maphack,
> som jeg ikke synes der er cheat ( Det kan jo bruger på Bnet )

LOL

Bare fordi noget kan bruges på bnet, betyder det ikke at det ikke er snyd.

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-02-02 21:50

On Sat, 23 Feb 2002 18:19:28 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>LOL
>
>Bare fordi noget kan bruges på bnet, betyder det ikke at det ikke er snyd.

snarere tværtimod efterhånden :/
--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-02-02 21:51

On Sat, 23 Feb 2002 16:33:20 +0100, "Kent" <gike@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>jeg leder efter så defor vil jeg sprøge om i ved hvor jeg kan DL maphack,
>som jeg ikke synes der er cheat ( Det kan jo bruger på Bnet )

du skal passe på med dét program, der er meget snak om at der er en
"account sniffer" indbygget i det...i hvert fald i nogen af udgaverne

og så sletter blizzard forøvrigt accounts der bliver grebet i at bruge
hacks(som maphack altså ER) de har lige opdateret deres T.O.S (og det
var sq på tide)

Gizmoduck

--

To be childish keeps you young,
but to be treated like a child makes you old too soon