MOHAA no-cd
Fra : anders larsen

Dato : 23-02-02 12:40

Hej
Har lige købt Medal of Honor Allied Assault, kanon spil, men det er
irriterende at skulle sætte cd´en i hver gang man skal spille, findes der en
no-cd patch
til UK 1.10 versionen.
hilsen
Anders

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 23-02-02 14:55

www.gamecopyworld.com

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : anders larsen

Dato : 23-02-02 15:24

hej
er det noget du ved eller er det et gæt, jeg har været inde på underlæggende
side men kan ikke finde UK versionen kun US og den dur ikke.
hilsen
Anders

Fra : Beowulf

Dato : 23-02-02 17:23