10.1.3 problemer
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-02-02 14:12

Hejsa,

Er der nogen af jer andre, som har fået problemer efter opdateringen til
10.1.3? Mine programmer er begyndt at crashe når jeg lukke dem ned,
hvilket aldrig skete med 10.1.2 og jeg er ret sikker på, at det startede
lige efter opdateringen til 10.1.3.

Det har ikke den helt store betydning, da det jo først sker i det
øjeblik jeg selv vælger at lukke programmet, men ser ikke så kønt ud og
det er da heller ikke så betryggende.

Jeg forsøgte også at afspille en DVD-film i går, men efter en Dolby
Digital trailer crashede DVD-afspilleren. Anden gang gik det glat
igennem. Jeg har dog ikke prøvet med den film under 10.1.2.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-02-02 14:54

In article <rfn-1F0ECC.14122623022002@dtext.news.tele.dk>,
René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> [...]
> 10.1.3? Mine programmer er begyndt at crashe når jeg lukke dem ned,
> hvilket aldrig skete med 10.1.2 og jeg er ret sikker på, at det startede

Se om du kan genkede noget her:

<http://www.macintouch.com/mosxreader10.1.3pt01.html>

og

<http://www.macintouch.com/mosxreader10.1.3pt02.html>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-02-02 22:34

In article <spam-3E0C1E.14535923022002@localhost>,

> Se om du kan genkede noget her:
>
> <http://www.macintouch.com/mosxreader10.1.3pt01.html>
>
> og
>
> <http://www.macintouch.com/mosxreader10.1.3pt02.html>

Desværre ikke, men jeg fandt da ud af, at der også er problemer med MPEG
afspilning på min maskine. Hvis man har Info vinduet åbent i QuickTime
Player, så stopper billedet næsten helt, mens lyden fortsætter. Det
lader dog til at virke fint med vinduet lukket, men det problem var der
ikke i 10.1.2...

Det virker helt klart som om, at Apple har ødelagt noget mht. MPEG,
DVD-afspilning, netværk og udskrivning. Måske de skulle have ventet lidt
med 10.1.3!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-02-02 16:31

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> writes:

> [...]
> 10.1.3? Mine programmer er begyndt at crashe når jeg lukke dem ned,
> hvilket aldrig skete med 10.1.2 og jeg er ret sikker på, at det startede

Min Dock er begyndt at loebe loebsk efter at jeg flytter lokation.
Jeg overvejer om det skyldes OroboxoroxOSX eller SlashDock.

Ellers er det eneste at min pegeplade ikke reagerer ubetinget HVER gang.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : hansler

Dato : 26-02-02 15:13

Agreeing with me, that cannabis should be legalized, "René Frej Nielsen"
<rfn@mac.com> wrote on 230202 14:12 :

> [...]
>
> Det har ikke den helt store betydning, da det jo først sker i det
> øjeblik jeg selv vælger at lukke programmet, men ser ikke så kønt ud og

I have the same problem. quite often, when quitting an application, the
finder crashes, and logs me out, that never happened before I updated to
10.1.3, and I hope for a patch or something like that soon...

hansler

--
This message is confidential. If you are not the intended recipient, please
delete the message including all its attachments, and /or notify me. You are

Fra : Jesper

Dato : 26-02-02 16:53

hansler <hansler@mac.com> wrote:

> [...]
> finder crashes, and logs me out, that never happened before I updated to
> 10.1.3, and I hope for a patch or something like that soon...

Det er muligt at det er en god idé at ominstllere 10.1 og så Apple Combo
updateren til 10.1.3, intet af dine personlige filer vil blive slettet
ved det. Blot vil system filerne blive udskiftet. Iøvrigt er det en
rigtig god idé at have DiskWarrier ved hånden for at genopbygge
direktoriet, den er ret uundværlig.
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread