"Morten Jørgensen" <grinder213@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:fa9aa5097e790d63905cedb944bfab48.41624@mygate.mailgate.org...
> Jeg fandt ud af det var et creatix modem, og fandt de nyeste drivere til
> XP (på
www.medion.uk). Disse blev installeret og på overfladen så det
> hele ud til at virke - men nej! Da jeg satte det til at ringe op, fik
> jeg en meddelse om at computeren forsøgte på at åbne den pågældende
> port. Dette tog den sådan cirka 2 minutter - hvorefter der stod at den
> ringede op til det rigtige nummer og herefter gik computeren ned! Jeg
> har sikret mig at det er de nyeste drivere og at det er til det rigtige
> modem!
Har du prøvet at:
1. Fjerne modemet fra Telefon og modemindstillinger.
2. Fjerne den COM-port windows har oprettet til modemet (plejer at være
COM3) fra System -> Hardware -> Enhedshåndtering
3. Genstarte Windows, Windows skulle nu gerne selv installere modemet.
4. Koble op med en ny opkaldsforbindelse.
--
....Klitgaard