Underlægningsmusik
Fra : Woodstock

Dato : 21-02-02 16:10

Hej - jeg mangler nogle gode forslag til noget underlægningsmusik.

Jeg har en samling Playgirls of the month foldud billeder fra starten af
50'erne til i dag og tænker samle dem i billede serier af 10 år, altså
50'erne, 60'erne 70'erne, 80'erne og 90'erne. Til hvert årti skal jeg så
bruge en egnet 'pige' sang (3-4 minutter lang), som fx Girls on film med
Duran Duran eller Freezeframe (evt Centerfold) med J Geils Band, men de er
begge fra 80'erne, og jeg vil gerne have nogle gode forslag til de andre
årtier ?
Forstår i hvad jeg mener? (Gør jeg selv :)

hilsen Woodstock

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-02 20:19

Woodstock <woodstock@radis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e48d8.2698$Rz2.101850@news010.worldonline.dk...
> Hej - jeg mangler nogle gode forslag til noget underlægningsmusik.

> Forstår i hvad jeg mener? (Gør jeg selv :)
__________

Det ved jeg altså ikke helt om jeg gør. Men en af de populæreste sangerinder
i 50-erne var jo Conni Francis. Hun havde et stort hit i 50-erne med Who`s
sorry now.

Hilsen Åge

Fra : Woodstock

Dato : 21-02-02 22:13

> [...]
sangerinder
> i 50-erne var jo Conni Francis. Hun havde et stort hit i 50-erne med Who`s

Hej Åge

Det var vist ikke lige det jeg mente. Jeg skal bruge nogle sange
(engelsksproget) der handler om piger, gerne modeller eller noget med
fotografering. Det er ligemeget hvem (mand/kvinde) der synger dem.

The Model med Kraftwerk er også et forslag.
Håber jeg har forklaret mig bedre denne gang.

hilsen Woodstock

Fra : Jacob E

Dato : 21-02-02 20:55

Jeg har endnu ikke nogle forslag til de andre årtier, men til 80'erne kunne
du også bruge Valerie Claire: "I'm a model"... Der er også "kamera-lyde" i
introen. Bare et forslag.

Mvh Jacob E.

Fra : Woodstock

Dato : 21-02-02 22:24

Ja, det var da et godt eksempel. Tak. The Model med Kraftwerk er også et
forslag, men den er også fra 80'erne....måske bliver musilken bare fra
80'erne....hmm det var ikke det jeg oprindeligt havde tænkt mig.

Fra : Troels

Dato : 22-02-02 01:42

> Duran Duran eller Freezeframe (evt Centerfold) med J Geils Band, men de er
> begge fra 80'erne, og jeg vil gerne have nogle gode forslag til de andre
> årtier ?

Fra 90'erne er der jo Jill Sobule (fandt jeg lige ud af hun hed med
"Supermodel" der var med på soundtracket til Clueless.

/Troels

--
Well of course I'd like to sit around and chat
Well of course I'd like to stay and chew the fat

Fra : Woodstock

Dato : 22-02-02 10:17

> Fra 90'erne er der jo Jill Sobule (fandt jeg lige ud af hun hed med
> "Supermodel" der var med på soundtracket til Clueless.
>

> /Troels

Det var et godt forslag, tak. Jeg kender den ikke men vil finde den frem og
lytte til den.

hilsen Woodstock

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 25-02-02 16:17

On 21 feb 2002 Woodstock enriched usenet with:

> [...]
> Centerfold) med J Geils Band, men de er begge fra 80'erne, og jeg
> vil gerne have nogle gode forslag til de andre årtier ?

Til 60'erne kunne du måske bruge Neil Sedaka med Calender Girl

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Nu med ADSL og fast IP

Fra : Woodstock

Dato : 25-02-02 23:10

> Til 60'erne kunne du måske bruge Neil Sedaka med Calender Girl

Ja den kan bruges. Tak

Jeg er kommet frem til

Picture This med Blondie
I'm a Camera med Albert Hammond
Girls Girls Girls med Sailor
The Model med Kraftwerk
Girls on Film med Duran Duran
Centerfold/Freeze frame med J. Geils Band
Valerie Claire med I'm a model
Jill Sobule med Supermodel
Neil Sedaka med Calender Girl
Candle in the Wind med Eltom John (Norma Jean = Marilyn Monroe - den første
Playmate of the month)

Nu må jeg finde dem og lytte til dem og finde ud af hvilke der er de bedste.

Takker for hjælpen

hilsen Woodstock

Fra : Woodstock

Dato : 12-03-02 15:36

Slutresultatet blev:
1950's Living Doll Clif Richard (1959)
1960's Calender Girl Neil Sedaka (1961)
1970's Girls Girls Girls Sailor (1976)
1980's Centerfold J.Geils Band (1982)
1990's Girls on Film Duran Duran (1981)
2000's Supermodel Jill Soluble (199?)

Adittionel materiale: The Model Kraftwerk (1978)
Intro: Freeze Frame J. Geils Band (1981)
Marilyn Monroe selection : Norma Jean wants to be a movie star Cunningham
(1974)

hilsen Woodstock

> [...]

> The Model med Kraftwerk
> Girls on Film med Duran Duran
> Centerfold/Freeze frame med J. Geils Band
Kunne ikke skaffes ! Øv! Oplysning om hvor den findes ville være dejligt!

Fra : Jacob E

Dato : 12-03-02 18:45

> [...]
> 1990's Girls on Film Duran Duran (1981)
> 2000's Supermodel Jill Soluble (199?)

> Kunne ikke skaffes ! Øv! Oplysning om hvor den findes ville være

Findes f.eks. hjemme i min single kasse... Drop en note her i NG'en hvis
du stadig er int. i at få den med.

Mvh Jacob E.

Fra : Woodstock

Dato : 13-03-02 00:50

> dejligt!
>
> Findes f.eks. hjemme i min single kasse... Drop en note her i NG'en
hvis
> du stadig er int. i at få den med.
>
> Mvh Jacob E.

Jo tak! woodstock@logb-video.dk