osX og hotmail
Fra : dut@mac.com

Dato : 20-02-02 21:37

Er der nogen der ved om man kan bruge hotmail i MacosX's mail program?
Surt hvis man fortsat skal være tvunget til at bruge OE.

MVH
Carsten

Fra : Jesper

Dato : 20-02-02 21:44

dut@mac.com <dut@mac.com> wrote:

> Er der nogen der ved om man kan bruge hotmail i MacosX's mail program?
> Surt hvis man fortsat skal være tvunget til at bruge OE.
>
> MVH
> Carsten

Hotmail benytter sig ikke af hverken POP3/IMAP eller SMTP men derimod
deres egen proprietære protokol og efter den senste opdatering af denne
understøttes den kun af Outlook Express 5.03 og Entourage X med en
opgraderingspatch.
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Mads Lindegård Hjort~

Dato : 21-02-02 15:36

Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? bruge hotmail???

Jeg har venner som filtrere al post med ordet hotmail i direkte til
/dev/null....