Postscript installation af HP1220C-PS
Fra : Jens W. Skov

Dato : 25-01-01 18:29

Er der nogen der kan sige mig, hvordan jeg får installeret en HP1220C-PS
som softscript printer på en MAC?
Jeg har med min manglende mac-viden fået den til at fungere som normalt
printer, men kan ikke lige gennemskue postscripten.

--
Jens

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-01-01 19:05

In article <3A706260.582B7AE4@jsconsult.dk>, jens@jsconsult.dk wrote:

> Jeg har med min manglende mac-viden fået den til at fungere som normalt
> printer, men kan ikke lige gennemskue postscripten.

Du skal sende noget Postscript til printeren før den kan printe
Postscript. Dvs at fontene eller grafikken skal være i postscript
format, Mac'ens standard er QuickDraw.

Du bruger vel Laserwriter 8 til at printe ud med, ikke?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jens W. Skov

Dato : 25-01-01 23:03

Martin Edlich wrote:

> Du skal sende noget Postscript til printeren før den kan printe
> Postscript. Dvs at fontene eller grafikken skal være i postscript
> format, Mac'ens standard er QuickDraw.

Ja, det har jeg prøvet, og det var sådan jeg fandt ud af at den ikke
acceptere det.

> Du bruger vel Laserwriter 8 til at printe ud med, ikke?

Nope, jeg prøvede bare at trække den direkte hen på skrivebordspristeren
(1220C's), men det skal jeg da prøve, tak.

--
Jens