Baldurs Gate 2
Fra : Gichael

Dato : 18-02-02 19:16

Hej

Nu sad mig en en ven og spillede Baldurs Gate 2, og kom til at tænke på
noget..

Hvis man spiller det i multiplayer, hva så.. Jeg laver et spil han joiner,
og vi spiller.. vi spiller det i et par timer og får noget Exp.. Kan man
gemme ens mænd, og spille videre en anden gang? Skal man gemme spillet? Kan
jeg starte f.eks. med en lvl 10 mand i et nyt spil? Skal man oprette alle 6
mænd når man laver en multiplayer spil? (fordele?)
Er det ligeså godt at spille multi som single? Hvad hvis jeg gerne vil
spille det, men min ven ikke er med.. Kan jeg så spille videre? eller skal
han være med?

Jeg håber der er nogen prof spillere der kan svare mig på det.

Mvh Michael

Fra : Gichael

Dato : 18-02-02 19:26

Jeg glemte en ting

Er det normalt at BG2 hakker på en P4 1.7GHz, 512mb Ram med Geforce 2 GTS
32mb DDR

Spillet kører i 1024x768 i 32bit
Jeg har ikke ændret andre instillinger end det.

Mvh Michael

Fra : CB

Dato : 19-02-02 15:53

"Gichael" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og vi spiller.. vi spiller det i et par timer og får noget Exp.. Kan man
> gemme ens mænd, og spille videre en anden gang?

ja

> Skal man gemme spillet?

nej, export character

> Kan jeg starte f.eks. med en lvl 10 mand i et nyt spil?

ja, import character

> Skal man oprette alle 6 mænd når man laver en multiplayer spil?

nej

> (fordele?)

nej

> Er det ligeså godt at spille multi som single?

klart federe at spille multi!

> Hvad hvis jeg gerne vil spille det, men min ven ikke er med.. Kan jeg så
spille videre?

ja

> eller skal han være med?

behøver han ik, hvis han exporterede sin char sidst I spillede importerer
han den bare næste gang han kommer.

> Jeg håber der er nogen prof spillere der kan svare mig på det.

brug funktionen import/export character og dine probs skulle være løst.

cb