indbydelse - kom og hærg vores chat
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-02-02 18:16

Hej alle i dk.edb.mac

Inspireret af weekendens meget entusiastiske ord-produktion vil jeg
gerne invitere alle til at crash-teste en ny chat som Netcetera for
tiden arbejder på.

Chatten er udviklet her i huset, og ideen er at lave en IRC-båren chat
som kan betjenes via IRC-klient såvel som et webinterface - uanset OS
og browser.

Derfor: Test og hærg vores chat! Og send forslag og kommentarer til

webircd@netc.dk

fakta:
-----

irc:
irc.netcetera.dk
#netcetera

web:
http://chat.netc.d

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-02-02 18:46

Mon ikke det skulle være http://chat.netc.dk ?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-02-02 19:01

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> writes:

> Mon ikke det skulle være http://chat.netc.dk ?

Jo, nu du bringe det på banen. Vi har ikke haft råd til eget
topleveldomæne endnu

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-02-02 18:56

In article <m3zo264qlk.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Jo, nu du bringe det på banen. Vi har ikke haft råd til eget
> topleveldomæne endnu

Fattigrøve.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-02 19:18

On Mon, 18 Feb 2002 18:45:39 +0100, Martin Edlich wrote:

> Mon ikke det skulle være http://chat.netc.dk ?

kender du ikke d domainet ?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-02-02 10:28