Medal of Honor - allied assault
Fra : Jesper

Dato : 18-02-02 15:41

Hejsa.....

Jeg er igang med den bane, hvor tyskerne har den der nye kampvognstype man
skal ind til..

Jeg har fundet det hul i hegnet og kravlet ind bag de kasser ved vagten og
mg42. men hvordan pokker kommer jeg vidre uden at blive opdaget???

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 26-02-02 08:55

hvad er problemet da med at blive opdaget...? Det eneste er alarmen, den
skal du omgående slå fra hvis den går igang. Ellers er det bare at rydde
bygningerne...