Kanyle til trælim
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 18-02-02 09:37

Hej

Jeg skal have limet et stykke flækket træ sammen, som dog stadig sidder
sammen. Planen er at få sprøjtet lidt trælim ind i revnen, og så presse
træet sammen (ala Leth, når han limer træmøbler sammen). Men hvor køber man
kanyler der kan komme trælim ud ad? Jeg har uden held prøvet et byggemarked,
men hvad med apotekerne?

Eller andre løsninger?

pft
Kåre

Fra : M@rk

Dato : 18-02-02 09:50

Mon, 18 Feb 2002 09:36:56 +0100, berigede "Kåre Kjeldsen"
<eva.kaare@get2net.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg har uden held prøvet et byggemarked,
>men hvad med apotekerne?

En tur på Apoteket burde løse dit problem

/Mark

Fra : 1249

Dato : 18-02-02 23:07

"Kåre Kjeldsen" skrev d. 18-02-02 09:37 dette indlæg :
> [...]
køber man
> kanyler der kan komme trælim ud ad? Jeg har uden held prøvet et

Det allerede givne råd om et besøg på apoteket er meget fint, blot skal
du købe en passende stor kanyle, således at det forholdsvise tykke
trælim kan passere gennem kanylen.

god arbejdslyst mvh 1249

http://www.kandu.dk/

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 19-02-02 08:47

<klip>
> Det allerede givne råd om et besøg på apoteket er meget fint, blot skal
> du købe en passende stor kanyle, således at det forholdsvise tykke
> trælim kan passere gennem kanylen.
Jeg måtte hoste op med 4½ DKK incl. moms. og emballage for 2 stk kanyler og
en sprøjte.
Jobbet er udført, men der skulle presses godt til, selvom jeg fik den
største kanyle de havde. Men det gik.

mvh
Kåre

Fra : 1249

Dato : 18-02-02 23:07

Fra : 1249

Dato : 18-02-02 23:40

> [...]
køber man
> kanyler der kan komme trælim ud ad? Jeg har uden held prøvet et

Den med apoteket er god nok, du skal blot købe en sprøjte med en kanyle
i en størrelse stor nok til at trælim kan passere - jeg har selv
afprøvet dette og det virker.
god arbejdslyst - 1249

http://www.kandu.dk/

Fra : 1249

Dato : 19-02-02 00:20

"1249" skrev d. 18-02-02 23:40 dette indlæg :

> [...]
kanyle
> i en størrelse stor nok til at trælim kan passere - jeg har selv

UNDSKYLD DE MANGE SVAR, JEG GAV IKKE SYSTEMET TID NOK TIL REGISTRERING
AF INDLÆGGET.

MVH 1249

http://www.kandu.dk/

Fra : H. Olesen

Dato : 26-02-02 18:11

On Mon, 18 Feb 2002 23:19:38 GMT, "1249" <1249.news@kandu.dk> wrote:

>UNDSKYLD DE MANGE SVAR, JEG GAV IKKE SYSTEMET TID NOK TIL REGISTRERING
>AF INDLÆGGET.
>
>MVH 1249

Nu da vi er ved det.... Jeg har lagt mærke til, at der kommer flere og
flere postings her i gruppen fra folk der benytter kandu.dk. Jeg
undres over at man ikke bruger en rigtig newsreader til news. Er her
nogen der kan give mig en forklaring på hvorfor? Spørgsmålet er
oprigtigt ment, jeg undres og vil gerne høre begrundelserne.

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-02-02 18:36

On Tue, 26 Feb 2002 18:10:58 +0100, H. Olesen <esemanews@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>nogen der kan give mig en forklaring på hvorfor? Spørgsmålet er
>oprigtigt ment, jeg undres og vil gerne høre begrundelserne.

Jeg bruger ikke og bryder mig ikke om steder som kandu.dk, men mit gæt
er at folk ikke ved bedre... Det er forbavsende få som ved hvad usenet
er og hvordan det fungerer - sådan er det i hvert fald blandt dem jeg
kender.

http://www.gartneriet.dk

Fra : M@rk

Dato : 27-02-02 18:56

Tue, 26 Feb 2002 18:36:24 +0100, berigede Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg bruger ikke og bryder mig ikke om steder som kandu.dk .......

Well, så er vi 2 i klubben )
(Gad vide, om kandu.dk filtrerer denne besked fra??)

Det der kan gøre mig helt rød i flæsket er endnu mere, at disse steder
fremstår så'n lidt á la: "Se hvad vi har og kan - se alle de
mennesker, der bruger og skriver på vores www-site" - og der finder
man så vores andres indlæg, det er noget fis!

/Mark

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-02-02 20:25

On Wed, 27 Feb 2002 18:55:34 +0100, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Well, så er vi 2 i klubben )
>(Gad vide, om kandu.dk filtrerer denne besked fra??)

Det tror jeg ikke. Det ville formodentlig kræve manuelt arbejde, det kan
jeg ikke tro man går ind for sådanne steder

> [...]
>mennesker, der bruger og skriver på vores www-site" - og der finder
>man så vores andres indlæg, det er noget fis!

Tjaa... men hos kandu ryger svar svjv tilbage til usenet og i så fald er
det jo nærmest bare en web-til-usenet-gateway på samme måde som man kan
læse sin email med webmail hos de forskellige udbydere.

Men jeg bryder mig ikke om det.

FUT: væk (eller en af admin-grupperne hvis man absolut vil diskuttere
dette videre..)

http://www.gartneriet.dk

Fra : henole

Dato : 15-03-02 01:27

> [...]
køber man
> kanyler der kan komme trælim ud ad? Jeg har uden held prøvet et

det er på apoteket du skal have kanylerne,det der med at det er
besværligt at få lim suget op i kanylen,og ligeledes hårdt at få den
ud,jamen det løses da ved at fortynde limen med vand,limen skal nok
virke alligevel.
mvh.
ho

http://www.kandu.dk/