Billigts G3 snow?
Fra : michael nielsen

Dato : 17-02-02 20:42

Hej gruppe

Er der nogle der ved hvem der er billigst med imac G3 snow?
Kan man få G3erne med combodrev (DVD).

venlig hilsen

En ny aspirant

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-02-02 20:58

Prøv Elgiganten: de holdt op med at handle med Mac sidste år, men har
nogen stående rundt omkring. Det nummer, du ringer til er et centralt,
hvor man på computer kan se alt, der er på lager.

Jeg var selv heldig med en iMac Flower Power.

venlig hilsen

Martin

Fra : n

Dato : 18-02-02 05:08

> Jeg var selv heldig med en iMac Flower Power.

Det' der godt nok delte meninger om :)

/n

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-02-02 17:12

n <n@n.com> wrote:

> Det' der godt nok delte meninger om :)

???

hilsen Martin - der synes det er ok at have en rimeligt hurtig iMac til
net mv, mens den gamle 7500 står ovenpå med scannere, musiksoftware etc.
Den ældgamle SE'er (nypris i 89 23.000) bruges skam også stadig!

kære anonyme "n" - du kan heldigvis ikke tage min glæde fra mig

- havde min arbejdsgiver betalt havde jeg naturligvis valgt en G4 dual
med 21" fladskærm, scsi-kort osv. Men jeg er altså en af de
hårdtarbejdende lærere, der trods lille løn, dårlig anseelse mv. elsker
mit job (den del der handler om undervisning - den bliver desværre
mindre og mindre pga DJØF'ernes magt i flere ministerier)

Fra : michael nielsen

Dato : 18-02-02 20:10

Hej Martin

Tak for tippet!
Det var desværre for sent ;-(
De havde kun en demo tilbage som de meget gerne ville sælge til fuld pris

Jeg må kigge lidt videre.

Hilsen Michael Nielsen