Netværk i OS X
Fra : Thøger

Dato : 17-02-02 20:07

Netværk mellem to computere går mig på nerverne! Jeg har en iBook og en G4
(begge med OS X) -og hvis jeg vil køre netværk mellem dem, opretter jeg et
computer to computer netværk (Airport) og logger på...

So far so sood, så slår jeg AppleTalk til på begge maskiner under menuen
Aiport i network og sharing til på den maskine der skal agere server - og så
kommer det...

Nu beder jeg så til højere magter at der er forbindelse imellem dem - for
det er nemmerligt ikke givet nogle gange kan jeg logge på andre gange
står den bare og kører så bytter jeg om på de to, så den anden skal være
server og så virker det nogle gange... problemet er, at jeg ikke kan finde
nogen logik hvornår den vil og hvornår den ikke vil...

Hvad er logikken? Børnesygdom?

/Thøger