Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 715. Kamera
Fra : Photo®

Dato : 17-02-02 17:53

Hejsa.
Lige for at sætte grænsen. Jeg har ikke fotograferet før. Dette er mit
første kamera. Det er indkøbt pgr. pris og betjening. Er der nogen der kan
give mig nogen pointers omkring digitalfotografering. I dk.binaer har jeg
postet et billede.Det har denne gruppes navn som header. Giv gerne kritik,
men husk jeg er HELT ny Macrofunc er anvendt, og det er i mellemkval.
Kamera skal primært bruges til unger der blivere størrere og størrere, samt
afbildning af div. tastature til brug for kundeinstruktion i videoanlæg.
Nogen erfaringer med genopladlige batt. HP 715 - 3.3 m pixels (som det er)
spiser batt. som mine unger spiser Tom's chokoladepålæg. Jeg kan købe
genopladelige engros.

Hilsen
Kristian

------------
Den der tærsker langhalm
trækker sjælendt det længste strå
------------

Fra : Esben

Dato : 17-02-02 20:52

"Photo®" <alfang@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen erfaringer med genopladlige batt. HP 715 - 3.3 m pixels (som det er)
> spiser batt. som mine unger spiser Tom's chokoladepålæg. Jeg kan købe

Vi bruger på mit arbejde opladelige batterier af mærket GP. Bl.a. bruger jeg
batterier af størrelsen 1800mAh til et hp 618, og de kan holde længe,
såfremt lcd-skærmen er slukket, lyden er slået fra og kameraet ikke bare
står tændt hele tiden.

--
Esben