I spilder jeres liv!
Fra : damn

Dato : 17-02-02 14:36

At i gider at spilde jeres ungdom på alle de latterlige computerspil.
Hvorfor fanden tager i jer ikke lidt sammen og begynder at lave noget med
mere indhold. Mød nogle andre mennesker sådan rent fysisk hvis i kan huske
hvad det er!

Johs

Fra : - = KG = -

Dato : 17-02-02 14:42

> [...]
> mere indhold. Mød nogle andre mennesker sådan rent fysisk hvis i kan huske

Haha - du snakker som du har forstand til. Det er faktisk muligt at have
computerspil som hobby på linie med så meget andet, og samtidigt have mange
sociale kontakter. At computere ikke skulle være sociale er desuden endnu en
fordom som de 'kloge' kritikere har fundet frem til.

Jeg vil dog give dig ret i at _nogle_ mennesker næsten lever foran skærmen,
og ikke kommer ud ret ofte.

Fra : damn

Dato : 17-02-02 14:56

- = KG = - skrev i meddelelsen ...

> [...]
en
>fordom som de 'kloge' kritikere har fundet frem til.

Det ender altid med at computeren tager over. Ingen er istand til at modstå,
det kan godt være du tror det kun er din hobby, men der er ingen tvivl om at
den styre det liv mere end du overhovedet aner!! Det er ikke nok kun at møde
andre mennesker, man skal også kunne snakke med dem og folk som har
computerspil som "hobby" kan ikke snakke med andre med mindre det foregår
gennem ICK.

>Jeg vil dog give dig ret i at _nogle_ mennesker næsten lever foran skærmen,
>og ikke kommer ud ret ofte.

De er færdige!!

Fra : El Groucho

Dato : 17-02-02 15:24

Wow. Du har godt nok fordommene i orden :) Med dit intellektuelle niveau
tror du vel også, at den hvide race er overlegen, at kvinder ikke burde have
stemmeret og at jorden er flad.
Utroligt at der i år 2002 stadig er mennesker, der er så bange for
computerspil. Men du er vel også bange for fjernsynet og biografen :)
Ak ak ak

Michael

Fra : Mayor_Tom

Dato : 19-02-02 10:32

Pssstttt.... hvis i vil have lidt smus på Damn, så kan jeg fortælle jer at
han er aktiv rollespiller....

han spiller Vampire: The Masquerade (ikke det lamme computerspil, men det
rigtige rollespil)....

/Morten Nørgaard, sladrehank???

Fra : damn

Dato : 19-02-02 13:20

Hey hvad satan kommer du nu her og ødelægger det hele!! Du kommer til at
høre fra min advokat!

<3c721a49$1$6944$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

Fra : DWM

Dato : 17-02-02 17:23

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordom som de 'kloge' kritikere har fundet frem til.
>
> Jeg vil dog give dig ret i at _nogle_ mennesker næsten lever foran skærmen,

Ja folk ligesom damn som ikke har andet at give sig til end at diskutere om
noget som er off-topic.

/Kenneth Iversen

Fra : Seth

Dato : 17-02-02 15:34

> [...]
> mere indhold. Mød nogle andre mennesker sådan rent fysisk hvis i kan huske

Hvad med at du lod være med at spilde dit liv på at poste sådan en gang
bullshit så?
Det er da folks eget valg!!...Hvor meget indflydelse tror du lige selv dit
indlæg har på folk? 0%!!

Folk kan sgu da sagtens hygge sig med et spil og samtidig have et liv...ved
ikke i dit tilfælde. Det er jo ikke sikkert, at du har udgangstilladelse til
det.

Lige en ting til...dit indlæg er OFF TOPIC!!!

Seth

EOD

Fra : damn

Dato : 17-02-02 16:23

OFF topic hvad fanden mener du!! Det er sku da i den her gruppe at folk
sover, det ville sku da ikke give mening at skrive det andre steder, det er
jer der har brug for hjælp ikke en eller anden lystfisker i
dk.fritid.lystfiskeri. Selvom det måske netop ville være sundt for nogen af
jer at komme ud i den friske luft kl. 5.00 om morgenen, se solen stå op og
fange ål med et gammelt brugt dæk fra en Skoda...lyder det ikke lidt federe
end at spille Medal Of Honor indtil kl. 5.00 om morgenen og først gå i seng
når vi andre er ude og løbe vores morgen tur??

Johs

<3c6fbf5e$0$89065$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Highlander

Dato : 17-02-02 16:43

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
seng
> når vi andre er ude og løbe vores morgen tur??

øøhh du svare indlæg i den her tråd på mindre end en time !
skrub da selv ud og fang en fisk eller løb en tur til ( bare tag min tur -
den er ikke brugt ! ) - hvis du synes det er så sjovt !!
hvad med du lad være med at drille os .. så driller vi ikke dig ....

siger highlander
som gerne sidder her og sumper - hele søndag ------- inden RL rammer
ham igen imorgen ...

Fra : Seth

Dato : 17-02-02 16:52

> [...]
seng
> når vi andre er ude og løbe vores morgen tur??

Hvad jeg mener?! Jeg mener at vi er sikkert mange som ikke gider høre på dig
kaste op her..

dk.snak
dk.snak.mudderkastning

Er nok mere egnede...dit indlæg handler jo ikke om spil.

Eller brug dk.helbred.sorg+krise....der kan du sikkert græde ud.

Ellers må du jo spare lidt op, hvis det hele her bare handler om at du har
et gammelt hakkebræt...

Mvh

Seth
(Som vil game noget Ghost Recon online nu! Skal jo tidligt op i morgen og
arbejde med MENNESKER)
Svarer ikke mere på denne tråd

Fra : Filip Larsen

Dato : 17-02-02 21:00

damn skrev

> [...]
seng
> når vi andre er ude og løbe vores morgen tur??

Næ, faktisk ikke. Hvorfor tror du din opfattelse af hvad der er "fedt" her i
livet også gælder for alle andre?? Jeg kunne finde på tonsvis af ting at
lave til kl. 5 om morgenen. At spille MOHAA ville være en af dem. At gå på
fisketur i stedet ville afgjort *ikke* være en af dem.

/Filip

Fra : DWM

Dato : 17-02-02 22:07

"Filip Larsen" <filip.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave til kl. 5 om morgenen. At spille MOHAA ville være en af dem. At gå på
> fisketur i stedet ville afgjort *ikke* være en af dem.

Nej det ville jeg nu heller ikke sige. Tror nu ellers godt jeg kunne finde på andet
at gøre kl. 5 om morgenen end lige spille også... Såsom at gå på arbejde heh.

/Kenneth Iversen

Fra : Highlander

Dato : 17-02-02 15:42

see inline

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> At i gider at spilde jeres ungdom på alle de latterlige computerspil.

hvis computerspil var skadelige, ville mange unge mennsker idag rende rundt
i mørke rum , hører monoton musik og spise piller !

> Hvorfor fanden tager i jer ikke lidt sammen og begynder at lave noget med
> mere indhold.

Næ du - lad os spille noget computer spil.. det holder hjulene igang, så er
vi ozze pacifiret så længe og laver ingen ulykker

>Mød nogle andre mennesker sådan rent fysisk hvis i kan huske
> hvad det er!

hvem kan have tillid til et pattedyr, der kan bløde i 6 dage - hver måned -
uden at dø af det ?

> Johs

Highlander

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-02-02 15:41

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> en masse pladder...

Troll

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-02-02 16:18

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Troll

Præcis

Fra : damn

Dato : 17-02-02 16:12

....i har ikke en skid humor...eller også er jeg bare for sort?

Her sidder jeg med en ynkelig AMDK6 266Mhz med 64 RAM og kan derfor godt
glemme alt om Medal of Honor. Bare at få spillet installeret ja så er det
vist nemmer at få en kamel gennem et nåleøje, jeg har kun en 600 MB HDD
hvoraf kun 140 er ledig...buuuhuuummmuu...snøft. snøft, hvordan fanden tror
i ikke det føles??

Johs

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-02-02 16:24

damn wrote:

> [...]
> hvoraf kun 140 er ledig...buuuhuuummmuu...snøft. snøft, hvordan fanden tror

Få et liv

Fra : damn

Dato : 17-02-02 16:28

må jeg låne dit??

<3C6FCB15.1010705@worldonline.dk>...

Fra : Silver

Dato : 17-02-02 17:06

hehehe
som en sagde at imorgen rammer RL igen så hvorfor ikke sidde en søndag og
slappe af foran svinet?

Mvh
Silver

damn <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l_Pb8.111$z7.11431@news000.worldonline.dk...

Fra : adrian.M.

Dato : 17-02-02 19:18

bla bla bla damn it bla bla bla damn it LOL ynkeligt.
Silver <SilverFoot@dayofdefeat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4okc9$27lr$1@news.cybercity.dk...

Fra : eli

Dato : 17-02-02 20:45

"Moral er godt, men dobbelmoral er dobbel så godt"

Der har vi jo problemet med den ynkelige damn.
Han har jo mindreværdskomplekser, og er samtidig jaloux.
Han har en lille een....

Nogle folk skulle stenes offentligt som i de gode gamle dage;)

--
M.v.h
Dan

Fra : Bigfoot

Dato : 17-02-02 21:44

> [...]
| vist nemmer at få en kamel gennem et nåleøje, jeg har kun en 600 MB HDD
| hvoraf kun 140 er ledig...buuuhuuummmuu...snøft. snøft, hvordan fanden

Løsning: køb en større (PC) -
og så ikke mere vrøvl med dig.

Bigfoot

Fra : Hellfire

Dato : 23-02-02 04:39

> [...]
> vist nemmer at få en kamel gennem et nåleøje, jeg har kun en 600 MB HDD
> hvoraf kun 140 er ledig...buuuhuuummmuu...snøft. snøft, hvordan fanden

Nåh, _derfor_!!!. Du er bare misundelig Ak ja, jeg husker dengang i
1988, da jeg sad med en Marathon 32N, og en af mine klassekammerater havde
en C64. Da var jeg også misundelig

Al magt til nørderne!!! (Uden os ville den civiliserede verden trods alt gå
i stå :-] ).

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-02-02 08:50

> [...]
> mere indhold. Mød nogle andre mennesker sådan rent fysisk hvis i kan huske

Hov hov, Nu stopper det eller også skal jeg vise dig noget "rent fysisk"
(hvor er Titan når man skal bruge ham )

Nu er computerspil jo udråbt til ungdomsnedbryder nr 2 lige efter Heavy
Metal (hvilket jeg også er stor tilhænger af) og selv om begge dele har
været her i mange år kan jeg ikke se at ungdommen har fået det hverken værre
eller bedre siden Keld & donkeys lå nr 1 på hitlisterne og Matador var det
nyeste hotte spil.

Jeg har både prøvet at fiske (Sega's fiskespil til dreamcast) og jeg dyrker
da også lidt sport (vinter ol til min GBA) men når dagen er slut har jeg det
trods alt fint sammen med vennerne i et frisk spil Ghost Recon - Last man
standing (pis nu blev det jo socialt igen)

Hvis du ikke kan klare det kan du så ikke lige løbe en tur.
Hvis det er fordi at du vil pisse folk af kan det gøres meget bedre ved at
gå over i dk.binaer.musik og fortælle folk hvor latterligt det er at
piratkopiere musik. Så skal du bare se

over and out

Michael

--
------
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

FUT -> væk

Fra : Shiva

Dato : 24-02-02 01:51

Ja ja , af de svar som er kommet til dette indlæg , har jeg også et svar
Tænk , hvis man skulle komme ud for sådan en Narrøv , , hvis man gik uden
for døren ,
Så er det næsten bedre at sidde og spille med selv på Pcén

I øvrigt er jeg 38 år og kører som buschauffør , i Stor københavn , og når
man har mødt flere tusinde mennesker , på en arbejdsdag , er det sku godt ,
og komme hjem og skyde nogle af dem )

En gang adreanalinpumpning siges også at forhindre sygdomme
Og de statistikker er jeg godt tilfreds med , at DU så savner nogle at fører
dig frem overfor ude i samfundet , skal vel ikke gå ud over dem , som godt
kan underholde sig selv