Glemsomme huskeseddler i X
Fra : Jesper

Dato : 16-02-02 12:29

Mine Huskeseddler i MacOSX er gået hen og blevet meget glemsomme, ikke
nok med at den ikke husker sine huskeseddler efter genstart, den
præsenterer også ganske ofte instruktionsseddlerne som den starter op
med 1. gang den køre. Jeg har prøvet at slette dens .plist fil og lige
lidt hjælper det!

--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-02-02 12:47

In article <1f7p6j9.x4uysb1xosoueN%ich.bin@ein.berliner>,
ich.bin@ein.berliner (Jesper) wrote:

> [...]
> præsenterer også ganske ofte instruktionsseddlerne som den starter op
> med 1. gang den køre. Jeg har prøvet at slette dens .plist fil og lige

Der har været et par tråde om subj på <http://www.macosxhints.com>, men
jeg har dog ikke bidt mærke i det, da jeg ikke selv bruger huskesedler

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Jesper

Dato : 16-02-02 12:56

> Der har været et par tråde om subj på <http://www.macosxhints.com>, men
> jeg har dog ikke bidt mærke i det, da jeg ikke selv bruger huskesedler

Hvad bruger du så? Glemmeseddler?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-02-02 13:06

In article <1f7p7w4.6eikt7138dlgbN%ich.bin@ein.berliner>,

> Hvad bruger du så? Glemmeseddler?

noget i den retning

Nej, de ser smarte ud men det fylder ad ht på skærmen, og jeg ender
altid med konstant at flytte rundt på dem. Kalender programmernes
alarmer der poper op når de skal fortrækkes.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH