yngel - hva nu?
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-02 23:55

Jeg har netop opdaget at mine hvide lyrehale-molly har fået unger.
I en tot vandpest gemmer sig mindst 4-5 unger som er ca. 10 mm lange - hvad
gør jeg nu.

De skal vel have en eller anden form for foder for at overleve - hvad kan
anbefales?

I samme akvarie går i øvrigt 6 siam-barber, så chancerne for de små er vel
ikke overvældende...

MVH

Niels

Fra : David Sørensen

Dato : 16-02-02 00:18

Bare sørg for at knuse foderet rigtig rigtig godt. Så kan selv de små unger
være med. Jeg har opfodret pt. to kuld med alm. flagefoder.