kvalme under graviditet
Fra : Niels Christensen

Dato : 15-02-02 21:02

Min kone er gravid i 10. uge og lider af kvalme og mavesmerter. Hun ligger i
sengen det meste af døgnet og spiser ikke så meget. Hun kan næsten ikke
holde det ud mere. Er der nogen, der har gode råd? Send venligst til svar
til bbb9582@vip.cybercity.dk

På forhånd tak.

Mvh, Niels

--
Sincerely,
Niels Christensen, E-mail: offdrugs@email.com

Fra : Heidi

Dato : 15-02-02 21:39

"Niels Christensen" <health@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:a4jpes$17s1$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> sengen det meste af døgnet og spiser ikke så meget. Hun kan næsten ikke
> holde det ud mere. Er der nogen, der har gode råd? Send venligst til svar

Har hun prøvet ingefærstabletter? Det skulle efter sigende kunne hjælpe
på kvalme. Kan sikkert fås hos matas eller helsekostbutikker.

God bedring til hende

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Per S.

Dato : 15-02-02 22:01

Ja ingefær er virkeligt godt, jeg har lidt forfærdeligt af kvalme under min
graviditeter, og ingefær hjalp meget. Jeg rev lidt frisk ingefær i lidt
koldt vand og lod det trække lidt. Man kan si det og så drikke det.
Ingefærroden kan man opbevare i fryseren og rive mens den er frossen, så det
er meget nemt.
Jeg vil lige spørge til din kones mavesmerter....er det rigtige smerter,
eller er det den ømhed man ofte har når ledbåndende giver sig? Hvis det er
smerter, vil jeg foreslå I får lægen til at se på det.
Held og lykke med det.
Kærlig hilsen
Charlotte

--

www.heartnsoul.dk

Fra : Kiksekage

Dato : 15-02-02 23:25

> [...]
> sengen det meste af døgnet og spiser ikke så meget. Hun kan næsten ikke
> holde det ud mere. Er der nogen, der har gode råd? Send venligst til svar

B-Complex, som indeholder B6-Pyridoxin er kvalmedæmpende.

Mh

Fra : Per S.

Dato : 16-02-02 00:29

--

"Kiksekage" <ingen@direkte.adgang.dk> skrev i en meddelelse

> B-Complex, som indeholder B6-Pyridoxin er kvalmedæmpende.
>
> Mh

Hej Mh,
Virker det også med det samme, fra første tablet? For det er jo det rareste.
Det gør ingefær ihvertfald.
Med venlig hilsen
Charlotte
www.heartnsoul.dk>

Fra : Niels Christensen

Dato : 17-02-02 20:47

Mange tak for jeres gode råd. Hun har nu prøvet frisk ingefær, og det har
allerede hjulpet lidt.

Mvh, Niels