problemer med den unævnelige
Fra : Jensen

Dato : 13-02-02 19:39

Hej!

I dag har jeg været på hospitalet,
for at få ordnet min forhudssnævring.
Problemet er at hver gang mit nu blottede penishoved berører
mine underbukser,hvilket det gør hele tiden,gør det meget ondt.
Jeg er lidt nervøs,for om det går over eller om det altid vil være sådan?
Påskønner svar.
Jensen

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-02-02 22:30

"Jensen" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mine underbukser,hvilket det gør hele tiden,gør det meget ondt.
> Jeg er lidt nervøs,for om det går over eller om det altid vil være

Hej Jensen

Jeg er selv udstyret med et "dækket" hoved så jeg kennder fornemmelsen hvis
hovedet bliver blottet og gnubber mod stoffet fra underbukserne. Jeg har dog
flere kammerater som har et permanent blottet hoved og når jeg har forhørt
mig om det ikke var ubehageligt er svaret at det lægger de såmænd ikke
mærke til.
Jeg tror du skal give det lidt tid og lade den følsomme hud vænne sig til
den kostante kontakt så skal det nok falde til ro.

Michael

Fra : TM

Dato : 14-02-02 18:54

Hej

Kender ik lige dit problem, men jeg synes da det må være interessant at høre
fra nogen der er omskåret. Så derfor elige en opfordring: Hvis der er nogen
der er omskåret, så kom ud af busken og fortæl om det...

Hvad fandt de ud af ude på hospitalet? Var det noget de kunne gøre noget
ved?

MVH

TM

Fra : Jensen

Dato : 14-02-02 22:53

"TM" <Bomuldcan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> der er omskåret, så kom ud af busken og fortæl om det...

Jeg har ihvertfald fortrudt det.
Hellere forhudssnævring end det 24-timers smertehelvede
jeg befinder mig i nu.
Jeg kan ikke sidde behageligt,
jeg går som om jeg har skidt i bukserne.
Hver bevægelse sender jag igennem mit penishoved.
Jeg vil have min forhud tilbage!!!!!!

> Hvad fandt de ud af ude på hospitalet? Var det noget de kunne gøre noget
> ved?

De fandt ud af at jeg havde forhudssnævring,og skar den af.

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 16-02-02 00:27

Jensen wrote:
> I dag har jeg været på hospitalet,
> for at få ordnet min forhudssnævring.
> Problemet er at hver gang mit nu blottede penishoved berører
> mine underbukser,hvilket det gør hele tiden,gør det meget ondt.

Det er nok ikke til helt at undgå at det gør ondt i starten indtil
såret er lægt. Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at vralte en tur
på apoteket for at få noget lokalbedøvende salve eller lignende.

(Lige for en sikkerheds skyld, må jeg hellere tilføje at jeg ikke
har nogen faglig/personlig erfaringsbasis for at mene ovenstående).

Mvh. Johnnie

Fra : Kat

Dato : 16-02-02 12:40

"Johnnie Hougaard Nielsen" skrev:

> [...]
en tur
> på apoteket for at få noget lokalbedøvende salve eller

Det er et absolut korrekt og meget anvendelit svar!
Jensen, skynd dig ned og køb noget lidokainsalve - de må have
glemt at give dig det med fra hospitalet (det plejer vi at huske,
hvor jeg er ansat!)! Og så skal du regne med 14 dages heling
(mere eller mindre smerte) af sårene + du skal vende dig til den
nye fornemmelse. alle de smår nerver på penishovedet skal nok
vende sig til at være ude i det fri. Lidt tålmodighed og Lidokain
og du er godt på vej.
--
/kat
---

Fra : up

Dato : 27-03-02 03:06

Jensen skrev

> [...]
> mine underbukser,hvilket det gør hele tiden,gør det meget ondt.
> Jeg er lidt nervøs,for om det går over eller om det altid vil være

Hvor ville det dog have klædt lægen eller en sygeplejerske at have
informeret dig ordentligt :(
God bedring og - selvfølgelig fortager det sig.
mvh up