Dyreplageri??
Fra : Hartmann

Dato : 12-02-02 16:11

Er dette dyreplageri:

5 små Skalarer
6 Alm. Platy
9 små Neon Fisk
5 små Kobber Panser Maller

I et 54L akvarie.........

-Simon

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-02-02 17:22

Hej

Hartmann wrote:

> Er dette dyreplageri:
>
> 5 små Skalarer
> 6 Alm. Platy
> 9 små Neon Fisk
> 5 små Kobber Panser Maller
>
> I et 54L akvarie.........

Når det ender som 5 store skalarer - så ja. Hold dig til de andre alene.
De skalarer bliver for store. Vi har 8 skalarer i 200 liter og der
kommer ikke mere i. Tænk på at de bliver op til 15cm i højden.

Hvis du tager skalarerne ud kan du måske endda få held til yngel fra de
andre.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Kent Christensen

Dato : 12-02-02 17:30

"Hartmann" <hartmann@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c69307a$0$226$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Er dette dyreplageri:
>
> 5 små Skalarer
> 6 Alm. Platy
> 9 små Neon Fisk
> 5 små Kobber Panser Maller
>
> I et 54L akvarie.........

Njah, ligefrem dyrplageri kan man ikke kalde det, men hvor længe har
du tænkt dig at have Scalarerne i akvariet. De har det jo med at vokse.

Skil dig hellere af med Scalarerne, så ser det meget bedre ud - synes jeg.

Vh
Kent