Musik fra filmen Crossroads (1986)
Fra : NBN

Dato : 11-02-02 21:11

Hey

Mener der var nogen herinde som kendte en side, hvor man kan se al den musik
der bliver brugt i en film,
men kan ik' huske hvem og hvad siden hed.

Under alle omst.,
Der bliver spillet noget musik i Crossroads til sidst i filmen, det er en
guitar-duet...
Mere ved jeg ik'.

Har prøvet Google, men ku' ik' umiddelbart finde noget på det.

Hvad siger I ? (Til begge spørgsmål)

Mvh,

NBN

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 11-02-02 21:46

"NBN" <morten_j@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej NBN
Du kan meget tit finde hele soundtracklister på feks http://uk.imdb.com
Der var f.eks den liste du manglede. Guitarduellen hedder Head Cuttin´ duel
og blev spillet af Ry Cooder og Steve Vai ..........

-----------------
a.. Main Title Harmonica by Sonny Terry

a.. "CROSS ROADS"
Performed by Terry Evans and Ry Cooder
Written by Robert Johnson

a.. "TURKISH MARCH"
Arranged for guitar and Performed by William Kanengiser
Written by Wolfgang Amadeus Mozart

a.. "HE MADE A WOMAN OUT OF ME"
Performed by Amy Madigan
Written by Fred Burch and Donald Hill

a.. "IF I LOSE"
Performed by Amy Madigan
Written by Ralph Stanley

a.. "COTTON NEEDS PICKIN'"
Performed by The Wonders
Written by Richard Holmes, Otis Taylor, John Price and Frank Frost

a.. "MAINTENANCE MAN"
Performed by The Wonders
Written by John Price and Frank Frost

a.. "WILLIE BROWN BLUES"
Performed by Joe Seneca, John 'Juke' Logan, The Wonders and Ry Cooder
Written by Joe Seneca and Ry Cooder

a.. "FEELIN' BAD BLUES"
Written and Performed by Ry Cooder

a.. "BUTLER'S BAG"
Written and Performed by Steve Vai and Ry Cooder

a.. "HEAD CUTTIN' DUEL"
Written and Performed by Steve Vai and Ry Cooder

a.. "EUGENE'S TRICK BAG"
Written and Performed by Steve Vai
Reprise of Turkish March arranged by William Kanengiser

"WALKIN' BLUES"
Written and Performed by Sonny Terry and Ry Cooder

a.. All Music Produced by Ry Cooder

Original Soundtrack Album Available on Warner Bros. Records
and Cassettes
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : NBN

Dato : 11-02-02 23:20

Okayeeee....

Havde totalt overset den menu-ting i venstre side. Havde været på imdb.com,
men ...

Tak for tippet.

NBN

Fra : Niels Overgård

Dato : 11-02-02 23:37

> a.. "HEAD CUTTIN' DUEL"
> Written and Performed by Steve Vai and Ry Cooder

> Original Soundtrack Album Available on Warner Bros. Records
> and Cassettes

Lige præcis det nummer, og de andre numre med Steve Vai, er ikke tilgængelig
på soundtrack'et, men ellers er det iøvrigt et godt soundtrack.

Mvh. Niels O`-_-´O

Fra : NBN

Dato : 12-02-02 21:01

I know

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-02 00:02

> Under alle omst.,
> Der bliver spillet noget musik i Crossroads til sidst i filmen, det er en
> guitar-duet...
> Mere ved jeg ik'.

Det er ikke en duet, det er en duel.

> Har prøvet Google, men ku' ik' umiddelbart finde noget på det.

Prøv audiogalaxi.

Skriv i søgefeltet:

Steve Vai crossroads

Vælg selv mellem hittene på siden. Der er ti og flere på de følgende sider.
Tag fx den øverste.

> Hvad siger I ? (Til begge spørgsmål)

Jeg siger, at det var ret nemt at finde

Mark

Fra : NBN

Dato : 12-02-02 21:04

- Det er ikke en duet, det er en duel.
Stavefejl

- Prøv audiogalaxi.
Kender ik' stedet

- Jeg siger, at det var ret nemt at finde
[klapper i mine små hænderne]

Havde fået svar, så hvorfor kommenterer yderligere?

Sorry dude, men..
Smart-ass!

:-/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-02 22:16

> - Det er ikke en duet, det er en duel.
> Stavefejl

OK.

> - Prøv audiogalaxi.
> Kender ik' stedet

http://www.audiogalaxy.com/satellite/download.php?

Hent filen, installér den, og du har adgang til den største
samling af musik på nettet.

> - Jeg siger, at det var ret nemt at finde
> [klapper i mine små hænderne]
>
> Havde fået svar, så hvorfor kommenterer yderligere?

Ville du ikke have nummeret?

> Sorry dude, men..
> Smart-ass!

Ja, det var jeg vidst

Jeg kan sende nummeret til dig, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : NBN

Dato : 12-02-02 22:39

He he...

Det var en forespørgsel fra en bekendt, jeg har personligt ik' set filmen.
Jeg skulle bare finde ud af hvad det var.

Men nu kender jeg et nyt "sted" på nettet.

Mvh,
NBN

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-02 22:51

> He he...
>
> Det var en forespørgsel fra en bekendt, jeg har personligt ik' set filmen.
> Jeg skulle bare finde ud af hvad det var.
>
> Men nu kender jeg et nyt "sted" på nettet.

Der har *alt* musik. Jeg har i hvert fald fundet temmelig sjældne ting.

Mark