CS miljø, maps, mods og servere?
Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-02-02 14:52

Efter i dagevis at ha' downloaded utallige patches,
updates og lignende, er jeg ved at være klar til at
spille Counterstrike, tror jeg.

Jeg har installeret forskellige anti-snyd dimser, fordi
visse servere krævede det, men jeg synes stadig det er
svært at finde "offentlige" servere. Jeg er dog kommet ind på nogle
enkelte, men kun som tilskuer...
Stemningen på disse (danske) servere virkede meget
vennesæl og indforstået, selvom folk kom og gik hele tiden.
Skal man ha' en personlig invitation for at kunne spille på
disse servere?
Hvordan finder man ud af, om man har de fornødne maps,
og hvis ikke har dem, kan man finde dem hvor?
Må man bruge de mods man finder på nettet eller er
der regler om, at alle skal se nogenlunde ens ud?
Det var dagens CS spørgsmål, håber nogen har tid
at svare..

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Røde

Dato : 11-02-02 15:20

http://www.serversforfree.dk/

Røde

Fra : Prost

Dato : 11-02-02 18:14

kig evt på www.kennethbon.dk/f1
der kan du finde links til vores egen såvel som andre servere

MVH Rune

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 11-02-02 20:03

> [...]
> visse servere krævede det, men jeg synes stadig det er
> svært at finde "offentlige" servere. Jeg er dog kommet ind på nogle

Prøv at downloade All Seeing Eye fra www.udpsoft.com
der kan du få en hulens masse servere og få den til at sortere efter en
bunke ting (hvad land,pingtider,maps etc)

> [...]
> disse servere?
> Hvordan finder man ud af, om man har de fornødne maps,
> og hvis ikke har dem, kan man finde dem hvor?

Hvis du ikke har maps´ne begynder den at downloade dem.Det tager desværre
lang tid,men nogen gange står der hvor man kan hente det/de pågældende
map/maps.Eller prøv at søg med Google www.google.com

> Må man bruge de mods man finder på nettet eller er
> der regler om, at alle skal se nogenlunde ens ud?

Så vidt jeg mener er det tilladt at bruge de mods man kan finde på Nettet
(ellers var der jo ingen mening med dem ).
Men kik på den pågældende hjemmeside om der skulle stå noget.
Her er et link til nogen Skins
http://skinshack.counter-strike.net/ (sørg for at have lyd på KANON INTRO)

> Det var dagens CS spørgsmål, håber nogen har tid
> at svare..

Se´fø´li´ og velkommen til........

[SANTA]-Muff Diver

Fra : Peter Schrøder

Dato : 12-02-02 09:51

"[SC] Muff Diver" skrev
> Prøv at downloade All Seeing Eye fra www.udpsoft.com
> der kan du få en hulens masse servere og få den til at sortere efter en
> bunke ting (hvad land,pingtider,maps etc)

Kender godt All Seeing Eye. Jeg slettede den fordi det kun er en
21 dages trial-version.
Prøver pt. GameSpy, men synes ikke den er særlig god.
Den kender øjensynligt kun servere med ping over 200?

> Hvis du ikke har maps´ne begynder den at downloade dem.Det tager desværre
> lang tid,men nogen gange står der hvor man kan hente det/de pågældende
> map/maps.Eller prøv at søg med Google www.google.com

Problemet er næsten mere, at maps'ene hedder een ting på serveren
og noget helt andet, når man skal finde dem på nettet?

> Så vidt jeg mener er det tilladt at bruge de mods man kan finde på Nettet
> (ellers var der jo ingen mening med dem ).

Er der ikke forskel på hvilket våben man re-spawner med.
Eller er det altid standard?

Iøvrigt tak for hjælpen allesammen. På et tidspunkt må
det sg* lykkes at få spillet lidt...

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Røde

Dato : 12-02-02 12:56

> Problemet er næsten mere, at maps'ene hedder een ting > på serveren
> og noget helt andet, når man skal finde dem på nettet?

hvis du mangler et map er det 100 gange hurtigere af disconnecte og så hente
det... på f.eks.
http://www.cs-maps.jolt.co.uk/
der er stort set alle counter-strike maps, og nej det hedder det samme både
på serverne og på webben, ellers ville det da aldrig fungere :)

> Er der ikke forskel på hvilket våben man re-spawner med.
> Eller er det altid standard?

Ja det er standard! Terreroisterne starter med en anden pistol end CT,
derudvoer er der nogen af riflerne som ikke kan fås af det modstandernen.

> Iøvrigt tak for hjælpen allesammen. På et tidspunkt må
> det sg* lykkes at få spillet lidt...

Ja kom du hellere igang

[Old_Dogs]RQde