[RiNM] D.A.D - Soft Dogs
Fra : Jesper Stampe

Dato : 11-02-02 12:46

Damn - der er stadig længe til den 20 men indtil da:

http://musik.jubii.dk/visnyhed.asp?id=79179
http://www.dr.dk/skum/musik/features/dad.shtm

Lyder som vintage DAD. Eneste ulempe: nu er de så store at de spiller i
Forum. I gamle dage kunne man nappe 3 x KB-Hallen og så forstæderne. Nu er
nærmeste chance Roskilde

RiNM = Ring i Næsen Musik

Fra : Uffe Holst

Dato : 11-02-02 13:37

In an article of 11 Feb 2002 Jesper Stampe wrote:

> Lyder som vintage DAD.

Ja, men lyder det ikke også lidt kedeligt. Det er i hvert fald mit indtryk
efter nu at have hørt singlen utallige gange på P3.

> Eneste ulempe: nu er de så store at de spiller i Forum. I gamle dage
> kunne man nappe 3 x KB-Hallen og så forstæderne. Nu er nærmeste chance
> Roskilde

De snakkede om på P3, at de havde et tourpas, som man kunne vinde, og som
ville give adgang til ALLE DADs koncerter. Måske var det noget.

--
Uffe Holst