Farvestyring
Fra : Kristian

Dato : 11-02-02 11:45

Når jeg vil spille CS plejer jeg altid at sætte farevn op på mit grafikkort,
men nu er computeren begyndt på at når jeg starter cs op så sætte den
farverne til standart igen alså alt for mørkt. hjælp

Fra : Kristian

Dato : 12-02-02 14:34

er der ingen der kan hjælpe ?

Fra : S3N80R

Dato : 12-02-02 23:25

On Mon, 11 Feb 2002 11:45:23 +0100, "Kristian"
<Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote:

>Når jeg vil spille CS plejer jeg altid at sætte farevn op på mit grafikkort,
>men nu er computeren begyndt på at når jeg starter cs op så sætte den
>farverne til standart igen alså alt for mørkt. hjælp

Hejsa Kristian,

Du har måske hentet nye drivere? (standardsvaret): kører du måske i
Direct3D?

Med venlig hilsen
S3N80R