Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er prisen for brug af billeder ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 10-02-02 13:42

Godda alle,

Hvad er en ca. pris for brug af billeder ?.

Jeg tænker specielt på de billeder jeg har liggende og som andre gerne vil
bruge på hjemmesider.

Jeg har jo copyright på de billeder jeg selv tager men hvis jeg sælger /
giver andre lov til at bruge mine billeder hvormeget er så tilladt at ændre
på billederne?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Clark Kent

Dato : 10-02-02 15:20

Det er IKKE tilladt at ændre på billederne uden din godkendelse........

Finn Jensen <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c666a77$0$89121$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-02-02 16:50

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er IKKE tilladt at ændre på billederne uden din godkendelse........

Tak for svaret.

Det viser sig nemlig at en kommerciel hjemmeside har gjort dette.
Jeg har nogle billeder liggende med mit navn på og jeg skriver udtrykkeligt
at mit navn og webadresse ikke må fjernes fra billederne samt at det ikke
er tilladt at ændre billederne.

Trods dette har den omtalte side gjort dette uden at spørge mig om lov.
Det var ren tilfældig at jeg faldt over siden og der er ikke noget at være i
tvivl om da jeg kender mine ting og hvordan de er lavet.

Jeg ved så ikke havd jeg nu skal gøre for en henvendelse til ejeren af siden
har været resultatløs.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-02 16:54

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message

> [...]
udtrykkeligt
> at mit navn og webadresse ikke må fjernes fra billederne samt at det ikke

Hvilke side(r) er der tale om?

Hvad er din side, hvad er deres?

Man begynder jo at blive nysgerrig