.mp3 -> midi eller lignende
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-02-02 21:52

Hej hej,

Jeg sidder og leder efter et program der kan konverte .mp3 om til .mid
eller som kan 'finde toner/noder'. Grunden er at jeg sidder med nogle
korte elektroniske stykker hvor jeg gerne kunne tænke mig at have
noderne, men det er ikke lykkedes mig at selv lytte det af, og mit midi
program er kun shareware.

Findes et sådant? (og er dette overhovedet gruppen at spørge i?

anr

"I could crush him like an ant - but that would be too easy. No, revenge
is a dish best served cold - I'll bite my time and when he least expect
it, I'll... - Ah, what the hell, I'll just crush him like an ant!"
-Montgomery Burns

Fra : CRH

Dato : 09-02-02 08:57

> [...]
> program er kun shareware.
>
> Findes et sådant? (og er dette overhovedet gruppen at spørge i?

Prøv denne adresse

http://download.cnet.com/downloads/0,10151,0-1896427-106-0-1-0,00.html?tag=d
ir

MP3 - MIDI MAKER