Netkort til pb 1400c
Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 08-02-02 13:29

Hejsa i kloge hoveder.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde et netkort til en PowerBook
1400C?

MVH Niels

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-02-02 13:54

Niels Erik Karred Larsen <nielslarsen@post.tele.dk> writes:

> Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde et netkort til en
> PowerBook 1400C?

Har sådan et svin PCMCIA-indgang?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Niels Larsen

Dato : 08-02-02 14:05

jeps, men hvilket kort man skal bruge i den, da der åbenbart er forskellige
typer vil jeg gerne vide hvilket der kan bruges.

mvh. Niels

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3vgd8t9qe.fsf@mymlan.netcetera.dk...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-02-02 21:20

"Niels Larsen" <nekl0401@worldonline.dk> writes:

> jeps, men hvilket kort man skal bruge i den, da der åbenbart er
> forskellige typer vil jeg gerne vide hvilket der kan bruges.

Jo altså, du køber et kort der passer til de korttyper maskinen kan
klare og hvor der er Mac-driver.

-j

Fra : Steen Villumsen

Dato : 08-02-02 17:55

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Har sådan et svin PCMCIA-indgang?
>
> -j

Jeps, det har den.

Fra : Niels Larsen

Dato : 10-02-02 14:25

I så fald, kan i så ikke give mig nogle råd osv. med hvilket jeg kan være
sikker på passer 100%????

MVH Niels

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-02-02 14:56

In article <Xxu98.7059$B43.346256@news000.worldonline.dk>,
"Niels Larsen" <nekl0401@worldoine.dk> wrote:

> I så fald, kan i så ikke give mig nogle råd osv. med hvilket jeg kan være
> sikker på passer 100%?

Se om der er en Mac-driver til kortet. Farallon og Asante plejer at have
Mac-drivere.
Du kan ikke bruge kort der kræver Cardbus.

Fra : Finn Brunberg

Dato : 12-02-02 15:59

Niels Erik Karred Larsen <nielslarsen@post.tele.dk> wrote:

> Hejsa i kloge hoveder.
> Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde et netkort til en PowerBook
> 1400C?
>
> MVH Niels

Jeg kan fortælle dig at jeg bruger FriendlyNet PC Card fra Asanté på min
1400c
Det fungerer fint og har aldrig givet problemer.
Om det kan købes i dag ved jeg ikke

mvh. FInn Brunberg