Unreal Tournament !?!?
Fra : Hagman

Dato : 08-02-02 10:21

Hejsa !

Jeg har et mystisk problem med UT.
Jeg har UT - Game of the Year-edition, altså version 436.

Men, nå jeg så vil installere det på min kones PC, så efter installiationen
siger den, at jeg skal indsætte Unreal-CD'en !
Jeg har meget forstand på UT, og jeg VED at UT version 436 IKKE skal ha' CD.
Kan det være fordi, at min kone bruger Windows 2000 Pro ????

På forhånd tak for hjælpen.

Hagman.

Fra : Esben

Dato : 08-02-02 10:41

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
CD.
> Kan det være fordi, at min kone bruger Windows 2000 Pro ????

Mon ikke der findes en no-cd crack der kan afhjælpe problemet?

--
Esben

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-02-02 10:48

Hagman wrote:

> [...]
> Jeg har meget forstand på UT, og jeg VED at UT version 436 IKKE skal ha' CD.
> Kan det være fordi, at min kone bruger Windows 2000 Pro ????

Tvivlsomt, så ville der være mange som havde problemer.

> På forhånd tak for hjælpen.

Jeg troede faktisk GOTY var 432 og ikke 436, men det kan jo være der er flere
releases.

Virker den hvis CD'en sidder i eller er der andre problemer?

Måske kan du blot installere den almindelige 436 opdatering oveni og det løser
så problemet.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK (Når nu vi taler UT)

Fra : adrian.M.

Dato : 08-02-02 13:49

Jeg spiller duen cd ogd er er ingen problemer der(har dog org spillet
stadigvæk).
patchen der imod ja den kna jeg ikke helt hitte ud af .
hilsen
adrian
<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C639EE7.5DB34AB9@worldonline.dk...

Fra : Hagman

Dato : 08-02-02 21:11

Nej, Unreal Tournament - Game of the Year Edition, er version 436 standard.
Men, i Windows 2000, siger den, at CD'en skal være i drevet, før man kan
spille.
De problemer synes ikke at være i Win98 og WinXP.
Jeg skulle installere spillet hos en kammerat igår, men han har Win2000.
Er det bare Win2000, eller hvad ???

Med venlig hilsen,
Hagman

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-02-02 11:47

Hagman wrote:

> [...]
> De problemer synes ikke at være i Win98 og WinXP.
> Jeg skulle installere spillet hos en kammerat igår, men han har Win2000.

Tvivlsomt. Jeg kan komme i tanke om mindst en af mine venner som spiller
på W2K uden problemer. Prøv og installer opdateringen alligevel.

Mvh

Bruno

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-02-02 11:50

adrian.M. wrote:

> [...]
> stadigvæk).
> patchen der imod ja den kna jeg ikke helt hitte ud af .

? Problemer med at installere UMOD-filen?

Fra : Hagman

Dato : 09-02-02 17:29

Ja, den vil ikke genkende .umod-filer i Win2000.
? ? ?

Fra : Thassman

Dato : 10-02-02 23:53

Hvilke servere er der godt at spille på for tiden ?
Har været væk fra UT i noget tid og får lyst til at sparke lidt numse igen.

/Thassman

Fra : adrian.M.

Dato : 11-02-02 13:20

Boomtown (de fleste af dem er gode og barrysworld igen de fleste af dem :)
hilsen adrian
Nastypuppet.DK .
dont hurt me plz : /
hæ hæ he (i gonna kille you all)